Ο κολοσσός των διαδικτυακών αγορών Amazon ανοίγει σήμερα (4/3/20210) στο Λονδίνο ένα σούπερ μάρκετ που επιτρέπει στους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους χωρίς να περνούν από το ταμείο, σε ένα νέο βήμα της εταιρείας στον έντονο ανταγωνισμό με τους παραδοσιακούς εμπόρους.
Η Amazon, που βρισκόταν ήδη σε άνοδο στη Βρετανία πριν από την πανδημία του κορωνοϊού και ανταγωνιζόταν όλο και περισσότερο με έναν κλάδο λιανεμπορίου σε κρίση, είδε τη θέση της να ενισχύεται από την πανδημία, η οποία οδήγησε στο κλείσιμο των συμβατικών καταστημάτων για μήνες.
Το κατάστημα Amazon Fresh, στο εμπορικό κέντρο Ealing Broadway, «είναι το πρώτο παντοπωλείο στο Ηνωμένο Βασίλειο που επιτρέπει να γίνονται οι αγορές και στη συνέχεια απλά να εξέρχεται» ο πελάτης από το κατάστημα, χωρίς να περνά από ταμείο. «Είναι επίσης το πρώτο φυσικό κατάστημα της Amazon έξω από τις ΗΠΑ», σύμφωνα με ανακοίνωση.
Χρέωση μέσω κινητού
Μπαίνοντας στο κατάστημα, οι πελάτες μπορούν να σκανάρουν έναν κωδικό QR σε κινητό smartphone, στη συνέχεια να κάνουν τις αγορές τους και να βγουν απευθείας από το κατάστημα. Ωστόσο, κάθε προϊόν που παίρνει ο καταναλωτής από τα ράφια χρεώνεται αυτομάτως στον λογαριασμό του μέσω της εφαρμογής στο τηλέφωνό του.
Όπως εξηγεί η Amazon σε προωθητικό της βίντεο, το κατάστημα λειτουργεί με αισθητήρες, κάμερες και αλγόριθμους deep learning, δηλαδή της τεχνολογίας που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σε μια συσκευή να «αποκτά» γνώσεις.
Το κατάστημα προσφέρει «μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων με το σήμα της ίδιας της Amazon, όπως κρέας, ψάρι, φρούτα και λαχανικά, αρτοσκευάσματα, έτοιμα γεύματα και προϊόντα πρώτης ανάγκης».
Διαβάστε ακόμη
Πτωχευτικός Νόμος: Τα τρία βήματα για την εξυγίανση των επιχειρήσεων
The Margi: Το εμβληματικό hotel, οι νέες business και οι «ανασχηματισμοί»
Τι φέρνει η επόμενη μέρα για τη Χαλυβουργική