Ο γίγαντας του κινεζικού ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba έσπασε ένα ρεκόρ πωλήσεων στη «Singles Day», το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός της χρονιάς.
Η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (GMV), που δείχνει τις πωλήσεις στις πλατφόρμες αγορών της Alibaba, ξεπέρασε το περσινό ρεκόρ των 213,5 δισ. Γιουάν (σχεδόν 30,5 δισ. Δολάρια) το απόγευμα της Δευτέρας και συνέχισε να αυξάνεται καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Στο τέλος της εκδήλωσης, η GMV ανήλθε σε 268,4 δισεκατομμύρια γιουάν – περίπου 38,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Φέτος ήταν η 11η χρονιά του ετήσιου event Singles Day – που ονομάζεται επίσης το φεστιβάλ του «Διπλού 11», επειδή πέφτει στις 11 Νοεμβρίου. Κατά τη διάρκεια των 24 ωρών του event, η Alibaba προσέφερε τεράστιες εκπτώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο στις ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως το Tmall.
Οι πωλήσεις της Singles Day της Alibaba πέρυσι υπερέβησαν τις δαπάνες που πραγματοποίησαν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια οποιωνδήποτε άλλων εκπτώσεων στις Η.Π.Α., όπως η Black Friday ή η Cyber Monday.
Η μέρα ξεκίνησε δυνατά για την Alibaba. Η GMV έφτασε τα 12,01 δισεκατομμύρια δολάρια την πρώτη ώρα. Μέσα σε μιάμιση ώρα, οι πωλήσεις της Alibaba ξεπέρασαν το σύνολο που επιτεύχθηκε τη Singles Day το 2016.
Ορισμένα από τα κορυφαία προϊόντα που πουλήθηκαν στις αρχές της ημέρας περιελάμβαναν την έκδοση 5G του Mate 30 Pro της Huawei, καθώς και τα iPhone 11 Pro και Pro Max της Apple.
Μέσα στον συνεχιζόμενο εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, υπήρξε κάποια ανησυχία ότι οι αμερικανικές εταιρείες δεν θα ήταν δημοφιλείς τους Κινέζους καταναλωτές. Αλλά αυτό δεν συνέβη.
Οι ΗΠΑ ήταν η δεύτερη χώρα σε πωλήσεις στην Κίνα.