Ένα νέο ορόσημο στην ιστορία της είναι έτοιμη να περάσει φέτος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία φέτος, ξεπερνώντας τα 300 εκατ. ευρώ σε καθαρές πωλήσεις και σημειώνοντας νέο υψηλό με βάση τις εκτιμήσεις της διοίκησής της. Όπως έλεγε χθες ο διευθύνων σύμβουλος κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης στο περιθώριο της εκδήλωσης για την έναρξη του προγράμματος «Έξυπνη Σπορά» σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η χρονιά φέτος εξελίσσεται θετικά, ακολουθώντας ανοδική τροχιά.
«Με τη βοήθεια του καιρού φέτος η αγορά της μπύρας πηγαίνει καλά, σαφώς καλύτερα από πέρυσι», σημείωσε ο κ. Δανιηλίδης διευκρινίζοντας πως έως τώρα η χρονιά φαίνεται ότι θα είναι καλύτερη τόσο για την αγορά όσο και για την ίδια την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Όπως σημείωσε οι καθαρές πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του Ομίλου Heineken κατά το 2023 ήταν κοντά στα 300 εκατ. ευρώ, ένα επίπεδο που όπως όλα δείχνουν μέχρι τώρα θα ξεπεράσει φέτος. Κάτι που αυτομάτως θα επισφραγίσει μία άκρως εντυπωσιακή πορεία για την εταιρεία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, αυξάνοντας κατά 100 εκατ. ευρώ το επίπεδο των ετήσιων καθαρών πωλήσεων της (σ.σ. στις οικονομικές καταστάσεις του 2019 οι καθαρές πωλήσεις ήταν 216,78 εκατ. ευρώ)!
Υπενθυμίζεται ότι με βάση τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις το 2022 οι καθαρές πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ήταν 279,88 εκατ. ευρώ έναντι 225,63 εκατ. ευρώ το 2021 καταγράφοντας μία αύξηση 21,51%. Αντίστοιχα τα κέρδη μετά τους φόρους είχαν αυξηθεί στα 33,4 εκατ. ευρώ από 26,7 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη η χρονιά φέτος εξελίσσεται θετικά τόσο στο κομμάτι της λιανικής όσο και στο HORECA με τις προσδοκίες να είναι θετικές αναφορικά με την τουριστική κίνηση στη χώρα.
Ερωτηθείς για το εάν η εταιρεία θα προβεί το καλοκαίρι σε ανατιμήσεις ο ίδιος απάντησε αρνητικά, παραδεχόμενος ωστόσο πως στην αρχή του έτους «είχαν γίνει μικρές ανατιμήσεις».
«Γενικά η μπύρα σαν κατηγορία έχει διαχειριστεί καλά το θέμα του πληθωρισμού. Κάτι που φαίνεται απ’ το γεγονός ότι δεν υπάρχει στροφή του κόσμου στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Άρα αυτό σημαίνει ότι όλες οι εταιρείες έχουν κάνει σωστή διαχείριση των δεδομένων προκειμένου να περάσουν αυτή τη δύσκολη περίοδο κρατώντας τους καταναλωτές», τόνισε ο ίδιος.
Ο κ. Δανιηλίδης σημείωσε επίσης πως φέτος οι εξαγωγές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας θα είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, πάνω από 10% επί του συνόλου του όγκου των πωλήσεων.
Χθες η διοίκηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών παρουσίασαν το πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας «Έξυπνη Σπορά». Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η δημιουργία ενός άμεσα εφαρμόσιμου και εύχρηστου εργαλείου που να ενδυναμώνει και να θωρακίζει τους παραγωγούς απέναντι στις σύγχρονες οικονομικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις. Μάλιστα ως αφετηρία του έργου επιλέχθηκε η περιοχή της Θεσσαλίας.
Διαβάστε ακόμη
Προϋπολογισμός: Από αύξηση κατανάλωσης και εισοδημάτων τα 3 στα 4 ευρώ της υπέρβασης εσόδων
Noval Property ΑΕΕΑΠ: Στο δρόμο προς το ΧΑ με 6 μεγάλα projects έως το 2028
Τέλος στο Taxis της εφορίας που ξέραμε εδώ και 30 χρόνια
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ