Τα τελευταία χρόνια, η Ρουμανία επενδύει σημαντικά κεφάλαια στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών της δικτύων, με στόχο να αποτελέσει συγκοινωνιακό κόμβο μεταξύ Μαύρης Θάλασσας, κεντρικής και βόρειας Ευρώπης. Μάλιστα, οι προσδοκίες για τερματισμό του πολέμου και ανασυγκρότηση στην Ουκρανία,  προσδίδουν έναν σημαντικό γεωπολιτικό χαρακτήρα στο Βουκουρέστι, καθώς πολλοί ευρωπαϊκοί οργανισμοί, που έχουν παρουσία στη χώρα, θα επιδιώξουν την εμπλοκή τους στην προσπάθεια μέσω της Ρουμανίας.

Σημαντικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών υποδομών της Ρουμανίας διαδραματίζει η θυγατρική του Ομίλου AKTOR, AKTOR Romania, η οποία συμμετέχει σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικά σιδηροδρομικά έργα στη χώρα.

Το πλέον εντυπωσιακό εξ αυτών είναι το ορεινό έργο αναβάθμισης του τμήματος Apața – Cața της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov – Sighisoara, που αποτελεί τμήμα του στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκού άξονα Ρήνου – Δουνάβεως και είναι ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη όπου γίνεται παράλληλα χρήση τεσσάρων μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων (TBM). Τα έργα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, έχοντας αποσπάσει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια από τον τεχνικό κόσμο και τα ρουμανικά ΜΜΕ (σχετικό βίντεο εδώ).

Η AKTOR Romania έχει κινητοποιήσει πάνω από 200 υπεργολάβους, συνεργάτες και προμηθευτές για τα έργα αυτά, οι οποίοι παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες αιχμής, συμβάλλοντας στην ομαλή εκτέλεση των εργασιών. Ο συνολικός προϋπολογισμός των έργων, τα οποία συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ξεπερνά τα €750 εκατ.

Διαβάστε ακόμη

Πτώση σε φυσικό αέριο και πετρέλαιο μετά την επικοινωνία Τραμπ – Πούτιν για Ουκρανία 

Coca-Cola: Εξετάζει επιστροφή στο πλαστικό λόγω των δασμών Τραμπ

Δημογραφικό: Οικονομική ενίσχυση έως 10.000 ευρώ για μετεγκατάσταση στον Έβρο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ