Με συνδυασμό σειράς πωλήσεων και καλύτερης διαχείρισης του στόλου της σχεδιάζει η Air France-KLM να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους στο 7%-8% μεσοπρόθεσμα, όπως ανακοίνωσε CEO, Ben Smith, μιλώντας σε επενδυτές.
«Η Air France-KLM έχει όλα τα assets για να επανακτήσει την ηγετική της θέση», ανέφερε ο Smith λίγο πριν την πρώτη μεγάλη παρουσίαση της στρατηγικής του από τότε που μπήκε στην εταιρεία προερχόμενος από την Air Canada την περσινή χρονιά.
Μετά το απεργιακό κύμα του 2018 που καθήλωσε πτήσεις και κόστισε 335 εκατ. ευρώ, ο γαλλο-ολλανδικός όμιλος έχει σταθεροποιηθεί υπό την ηγεσία του Smith, χάρη στις συμφωνίες με τα εργατικά συνδικάτα που αύξησαν το εργατικό κόστος αλλά και τη λειτουργική ευελιξία.
Το λειτουργικό περιθώριο της Air France διαμορφώθηκε στο 4,8% για το πρώτο εννεάμηνο του 2019, σημειώνοντας μείωση 1,7 μονάδων σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στο πλαίσιο του νέου πενταετούς σχεδίου, ο Smith υποσχέθηκε να αυξήσει την κερδοφορία και να αποκαταστήσει τα μερίσματα. Η Air France-KLM δεν έχει καταβάλει μέρισμα από το 2008.
Δεσμεύτηκε επίσης να μειώσει τα κόστη, επιταχύνοντας την ανανέωση του στόλου και να κάνει την εταιρεία πιο ευέλικτη στη διαχείριση του συνδυασμένου στόλου της Air France-KLM που διαθέτει πάνω από 500 αεροσκάφη.