Τη νέα έκδοση της ACS Mobile App παρουσίασε η ACS, με σκοπό να παρέχει νέες δυνατότητες στους πελάτες της και να ενισχύσει περαιτέρω τα εναλλακτικά δίκτυα που διαθέτει για την εξυπηρέτησή τους.
Συγκεκριμένα, μετά την αναβάθμιση της εφαρμογής στην οποία προχώρησε η εταιρεία (η οποία είναι διαθέσιμη δωρεάν για iOS και Android συσκευές εδώ: https://bit.ly/ACS_MobileApp), με τη νέα έκδοση είναι δυνατή:
- Η ηλεκτρονική ενημέρωση του πλησιέστερου καταστήματος, ώστε ο διανομέας να παραλάβει την αποστολή του πελάτη από τον χώρο του (e-Κλήση Courier)
- Η χρήση της ψηφιακής βοηθού (ACiStant), η οποία είναι στη διάθεση του πελάτη για να λύσει απορίες σχετικά με την κάθε αποστολή του
- Η χρήση της ψηφιακής κάρτας ACS Member, η οποία είναι πλέον εντός της εφαρμογής, ώστε με την επίδειξή της στον διανομέα ή στο κατάστημα ACS, ο πελάτης να λαμβάνει τις εκπτώσεις του
- Η πληροφόρηση του πελάτη για οποιοδήποτε θέμα αφορά στο δίκτυο των καταστημάτων της ACS, καθώς όλες οι σχετικές ενημερώσεις εμφανίζονται συγκεντρωμένες σε ένα σημείο και σε πραγματικό χρόνο
- Η εύκολη διαχείριση όλων των αποστολών και παραλαβών του πελάτη, με δυνατότητα επιλογής νέας μέρας παράδοσης ή επιλογής ενός κοντινού σημείου παραλαβής (κατάστημα ACS ή ACS Smartpoint).
Τα παραπάνω νέα χαρακτηριστικά της ACS Mobile App έρχονται να προστεθούν, στις υφιστάμενες δυνατότητες της εφαρμογής, όπως την άμεση ενημέρωση για την πορεία της αποστολής του πελάτη με αναδυόμενα μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο (push notifications), εφόσον σε αυτό είναι ενεργοποιημένες (ανοικτές) οι γνωστοποιήσεις.
Η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.