Η ACS είναι χρυσός χορηγός στο 11O e-Business world & Digital Marketing 2022 το οποίο θα πραγματοποιηθεί στον εκθεσιακό χώρο του Σεράφειου συγκροτήματος του Δήμου Αθηναίων στις 5 και 6 Οκτωβρίου. Η εταιρεία θα έχει τόσο φυσική παρουσία, με live demos παραλαβής αποστολών από το ACS Smartpoint Locker στον εκθεσιακό χώρο του συνεδρίου, όσο και virtual booth (https://e-businessworld.gr/11o-synedrio-e-business-world-and-digital-marketing-2022/acs/) .
Υπενθυμίζεται, ότι με τα ACS Smartpoint Lockers («έξυπνες» θυρίδες), το συνεργαζόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα, στο οποίο παρέχεται δωρεάν το plugin από την ACS, προσφέρει στον πελάτη του τη δυνατότητα να παραλάβει την παραγγελία του οποιαδήποτε ώρα ή ημέρα επιθυμεί (24/7), εύκολα και γρήγορα, από το κοντινότερο ACS Smart Point, με τη χρήση ενός μοναδικού κωδικού (PIN) που έχει λάβει στο κινητό του. Παράλληλα, ο πελάτης-παραλήπτης έχει τη μοναδική δυνατότητα για τα Ελληνικά δεδομένα πληρωμής της ηλεκτρονικής παραγγελίας του και με αντικαταβολή στο POS του locker, χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα (Visa, Mastercard). Επίσης, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην ασφάλεια των θυρίδων, καθώς τα ACS Smartpoint Lockers διαθέτουν σύστημα συναγερμού και φωτισμό LED, ενώ η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται χωρίς ανθρώπινη επαφή, που επιτρέπει στον παραλήπτη να είναι ασφαλής, ακόμα και σε δύσκολες υγειονομικές συνθήκες, όπως αυτές της πανδημίας του COVID 19. Το λογισμικό λειτουργίας των «έξυπνων» θυρίδων, αλλά και της δυνατότητας πληρωμής της αντικαταβολής μέσω του ενσωματωμένου POS, έχει υλοποιηθεί εξ’ ολοκλήρου από την ACS, ενώ παρέχεται διασύνδεση των ACS Smartpoint lockers με τις ευρέως διαδεδομένες πλατφόρμες e-shop (π.χ. WordPress, OpenCart, Magento, Shopify) σε συνεργασία με την εταιρεία AfterSalesPro. Οι αναλυτικές οδηγίες για κάθε ACS Smartpoint Locker είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της ACS.
Σημειώνεται ότι ήδη λειτουργούν πάνω από 50 ACS Smartpoint Lockers, σε Αττική και Θεσσαλονίκη, σε σταθμούς πάρκινγκ PolisPark και Cityzen, σε σούπερ μάρκετ My Market και σε πρατήρια Shell, ενώ έως το τέλος του 2022 τα εγκατεστημένα ACS Smartpoint Lockers θα ανέλθουν σε 100.
Η εταιρεία θα συνεχίσει να στηρίζει πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις, οι οποίες βοηθούν την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, ως στρατηγικός εταίρος του κλάδου. Παράλληλα, η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.
Διαβάστε ακόμα:
Νέος κρατικός προϋπολογισμός με φιλόδοξους στόχους και αστάθμητους παράγοντες
Ανεβάζουν σταθερά ταχύτητα τα malls της Lamda Development
ΚΡΙ ΚΡΙ: Σε περιπέτειες η κερδοφορία παρά τις μεγάλες ανατιμήσεις στα προϊόντα