ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ACS: Αυτό είναι το logistics hub άνω των 45 εκατ. ευρώ (pics + vid)

Σχέδιο για 200+200 SmartPoint Lockers - Oι επιδόσεις των πρώτων μηνών για την επένδυση που ξεπέρασε τα 45 εκατ. ευρώ

Όλα είναι έτοιμα για τα επίσημα εγκαίνια του υπερσύγχρονου logistics hub της ACS στο Αιγάλεω, που προγραμματίζονται εκτός απροόπτου για το φθινόπωρο.

Αποτελεί ένα project για το οποίο πενδύθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και έχει τεθεί «αθόρυβα» σε πλήρη παραγωγική διαδικασία εδώ και αρκετούς μήνες, συμβάλλοντας στην κατακόρυφη αύξηση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων μιας εταιρείας που θεωρείται ο leader επί σειρά ετών σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο, αυτόν των ταχυμεταφορών.


Η Covid_19 είναι αλήθεια, ότι επιτάχυνε την ανάπτυξη του e-commerce, όταν οι ρυθμοί των εξ αποστάσεως συναλλαγών εκτινάσσονταν λόγω «ειδικών συνθηκών», αλλά τελικώς αποδείχθηκε ότι ήρθε για να μείνει…

Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου φέρνει νέα στοιχήματα για τις επιχειρήσεις του τομέα των courier, οι απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού μεγαλώνουν και η πρώτη προϋπόθεση για να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε αυτές είναι να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές.

Επένδυση που ξεπερνά τα 45 εκατ. ευρώ

Οι παρακάτω φωτογραφίες δίνει μια πλήρη εικόνα των εγκαταστάσεων του logistics hub 36.000 τ.μ. της ACS, η οποία παράλληλα ανεβάζει ταχύτητα και στο κομμάτι των ACS SmartPoint Lockers

Σύμφωνα με πηγές της ACS στο newmoney, η δυναμική διαχείρισης των αποστολών έχει αυξηθεί σημαντικά από την έναρξη της λειτουργίας του κέντρου διαλογής της ACS. Οι δυνατότητες του νέου hub αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο με την πάροδο του χρόνου και αναμένεται να βελτιώσουν περαιτέρω τη συνολική λειτουργία της εταιρείας.

Η επένδυση, η οποία ξεπέρασε συνολικά τα 45 εκατ. ευρώ, τη βοήθησε συγκεκριμένα να τριπλασιάσει τη δυναμικότητα διαλογής σε περισσότερα από 50.000 δέματα ανά ώρα.

Επιπλέον, το κέντρο διαλογής έχει αυξήσει την παραγωγικότητά του κατά 40%, ενώ ο χρόνος διαχείρισης των αποστολών έχει μειωθεί περισσότερο από 25%.

Συνολικά, αυτό σημαίνει για την εταιρεία ταχυμεταφορών 4 φορές μεγαλύτερο sorting capacity, σε σχέση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις της…

«Η ACS προχωρά διαρκώς στην ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής και συστημάτων που αναβαθμίζουν τον τρόπο λειτουργίας του νέου logistics hub, προς όφελος των πελατών της.

Με την υποστήριξη του Ομίλου Quest, θα υλοποιήσει ακόμα περισσότερες επενδύσεις σε νέες υποδομές και καινοτομίες, προκειμένου να βελτιώνει διαρκώς τον τρόπο λειτουργίας της και να επιτυγχάνει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση για τον πελάτη», σύμφωνα με στελέχη της.

Σημαντική επένδυση στην καινοτομία για την εταιρεία αποτελούν και τα ACS SmartPoint Lockers, στρατηγικά τοποθετημένα σε περισσότερα από 165 σημεία σε όλη την Ελλάδα, τα οποία παρέχουν σημαντικά πλεονεκτήματα στους χρήστες του ηλεκτρονικού εμπορίου, στους συνεργάτες της ACS, αλλά και διευκολύνουν και στηρίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενισχύοντας έτσι και την ελληνική οικονομία στο σύνολό της.

Η τοποθέτηση των πρώτων 200 lockers εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ ήδη έχουν παραγγελθεί και επιπλέον 200 lockers, η εγκατάσταση των οποίων υπολογίζεται ότι θα πραγματοποιηθεί στους επόμενους 12-16 μήνες, μια επένδυση αξίας 2,5 εκατ. ευρώ.

Με λίγα λόγα, τι πετυχαίνουν με τη χρήση των ACS SmartPoint Lockers οι καταναλωτές, όπως επισημαίνουν οι ίδιες πηγές:

  • Έχουν τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις αποστολές τους στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα,
  • Μπορούν να παραλάβουν το δέμα τους, σε μια απλή διαδρομή γύρω από την περιοχή τους. Τα ACS SmartPoint Lockers έχουν τοποθετηθεί σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, αλλά και έξω από καταστήματα ACS σε όλη την Ελλάδα.

  • Έχουν τη δυνατότητα να αποπληρώνουν τα δέματα με αντικαταβολή με τη χρήση τραπεζικής κάρτας στο τερματικό POS που είναι εγκατεστημένο πάνω στο ACS SmartPoint Locker. Η τοποθέτησή του στην έξυπνη θυρίδα αποτελεί, μάλιστα, καινοτομία της εταιρείας που ενισχύει ακόμα περισσότερο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη,
  • Μπορούν να αποφύγουν την παραλαβή από το κατάστημα και την πιθανή ενισχυμένη κίνηση σε περιόδους αιχμής, όπως τα Χριστούγεννα και το Πάσχα ή ακόμα και πριν τις καλοκαιρινές τους διακοπές,
  • Αποφεύγουν, επίσης, τις καθυστερήσεις που συνεπάγονται πολλές φορές οι παραδόσεις στο σπίτι ή στην εργασία τους,

  • Συμβάλλουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο στην προστασία του περιβάλλοντος, αφού κατ’ αυτόν τον τρόπο ελαττώνονται οι ρύποι από τα οχήματα της εταιρείας, αλλά και οι ίδιοι μπορούν να το παραλάβουν άμεσα κατά τη διάρκεια ενός καθημερινού τους δρομολογίου.

string(0) ""