Τις αδυναμίες που εμφανίζουν στην Ελλάδα οι διαδικτυακές πλατφόρμες διδασκαλίας αποφάσισε να «εκμεταλλευτεί» η GoStudent, η αυστριακή startup που από την άνοιξη του 2021 δραστηριοποιείται και στη χώρα μας, συνδέοντας μαθητές και καθηγητές για μία ευέλικτη, εξατομικευμένη και οικονομικά προσιτή εκπαίδευση. «Η διαδικτυακή διδασκαλία στην Ελλάδα συνήθως υποστηρίζεται χειροκίνητα ή μέσω τρίτης πλατφόρμας, δημιουργώντας μία σχέση εξάρτησης, αλλά και αδυναμίας αποκατάστασης οποιασδήποτε βλάβης κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Η ανάγκη για μία ολοκληρωμένη πρόταση είναι μεγάλη, δεδομένου ότι τα παιδιά που βρίσκονται σε ηλικία Κ12 εκπαίδευσης (σ.σ.: Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση) αγγίζουν το 1,3 εκατομμύριο», τονίζει στο «business stories» ο Country Manager της GoStudent Greece Αχιλλέας Κασιμίδης, σημειώνοντας ότι ο νεότερος μαθητής της πλατφόρμας είναι μόλις πέντε ετών και ο μεγαλύτερος 72.
-Μέσα στο 2021 η GoStudent κατέκτησε τον τίτλο του «μονόκερου», αλλά και τη 2η θέση στη λίστα με τις 100 καλύτερες startups. Μίλησέ μας γι’ αυτό.
Το 2021 ξεκίνησε με στόχο την ενίσχυση της θέσης μας στην Ευρώπη, αλλά και τη διεθνή μας επέκταση και είμαστε πολύ υπερήφανοι που τα κατορθώσαμε και τα δύο. Σύντομα, έφτασε ο τίτλος του πρώτου ευρωπαϊκού EdTech «μονόκερου», έχοντας αγγίξει την αποτίμηση του 1,4 δισ. ευρώ, ενώ μόλις επτά μήνες αργότερα υπερδιπλασιάσαμε την αξία μας, φτάνοντας το ποσό των 3 δισ. ευρώ. Από την ίδρυση της εταιρείας το 2016 έχουμε συγκεντρώσει συνολικά πάνω από 623 εκατ. ευρώ και η τελευταία επένδυση του γύρου D ενίσχυσε τη θέση μας ως της υψηλότερης αξίας εταιρείας K12 EdTech στην Ευρώπη.
-Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της GoStudent;
Αποστολή μας είναι να χτίσουμε το πρώτο παγκόσμιο σχολείο και να μεταμορφώσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές από όλο τον κόσμο έχουν πρόσβαση σε ποιοτική, ευέλικτη, εξατομικευμένη και οικονομικά προσιτή εκπαίδευση από κορυφαίους εκπαιδευτικούς. Προσφέρουμε 30 μαθήματα και δίνουμε ιδιαίτερη βάση στη μαθησιακή εμπειρία, παρέχοντας τη δυνατότητα χρήσης διαδραστικού πίνακα, κοινής χρήσης οθόνης και επεξεργασίας εγγράφων, αλλά και καταγραφής του μαθήματος. Παράλληλα, είμαστε ένας μεγάλος σύμμαχος των καθηγητών, αφού διασφαλίζουμε ένα σταθερό εισόδημα για εκείνους, ενώ αναλαμβάνουμε και την αμοιβή τους για το πρώτο δοκιμαστικό μάθημα που προσφέρεται δωρεάν στους μαθητές.
– Γιατί μία εκπαιδευτική startup να επιλέξει την Ελλάδα; Τι είναι αυτό που είδαν οι ιδρυτές της στη χώρα μας και ποια τα περιθώρια ανόδου στην εγχώρια αγορά;
Παράγοντες όπως η πανδημία ή ο ψηφιακός μετασχηματισμός, στον οποίο έχουν βυθιστεί σχεδόν όλες οι βασικές βιομηχανίες, έχουν τονίσει την ανάγκη να έχουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα ευθυγραμμισμένο με τον ψηφιακό κόσμο. Αυτή η παραδοχή ισχύει, φυσικά, σε διεθνές επίπεδο. Οσον αφορά τη χώρα μας, κατόπιν έρευνας συνειδητοποιήσαμε ότι οι υπάρχουσες διαδικτυακές πλατφόρμες διδασκαλίας δεν είναι στον μέγιστο βαθμό εκσυγχρονισμένες, ενώ η διαδικτυακή διδασκαλία συνήθως υποστηρίζεται χειροκίνητα ή μέσω τρίτης πλατφόρμας, δημιουργώντας μία σχέση εξάρτησης, αλλά και αδυναμίας αποκατάστασης οποιασδήποτε βλάβης κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Η ανάγκη για μία ολοκληρωμένη πρόταση είναι μεγάλη, δεδομένου ότι τα παιδιά που βρίσκονται σε ηλικία Κ-12 εκπαίδευσης αγγίζουν το 1,3 εκατομμύριο. Ο τομέας της EdTech βιώνει μία ενδιαφέρουσα στιγμή. O κλάδος κινείται προς ένα υβριδικό μοντέλο, στο οποίο τα σχολεία, τα πανεπιστήμια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα μπορούν να επωφεληθούν από προϊόντα και λύσεις όπως τα δικά μας.
– Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας μερικά ποιοτικά στοιχεία για τους Ελληνες χρήστες της πλατφόρμας;
Γεωγραφικά καλύπτουμε ολόκληρη τη χώρα, από μεγάλα αστικά κέντρα μέχρι απομακρυσμένα νησιά. Η ζήτηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη στα μαθήματα του γυμνασίου, ενώ κορυφώνεται στα μαθήματα που αφορούν την προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Παρατηρούμε όλο και περισσότερες οικογένειες με παιδιά σε ηλικίες δημοτικού να ενδιαφέρονται για την εκμάθηση ξένων γλωσσών και για τεχνολογικά μαθήματα. Ο νεότερος μαθητής είναι μόλις πέντε ετών, ενώ ο μεγαλύτερος είναι 72 και αυτό αποτελεί την τρανή απόδειξη της ευκολίας χρήσης της πλατφόρμας, αλλά και της εξατομικευμένης διδασκαλίας που προσφέρει η GoStudent. Οι μητέρες δείχνουν να είναι στην πλειονότητα εκείνες που επιδιώκουν πρώτες την επικοινωνία με την εξειδικευμένη μας ομάδα. To 70% των χρηστών είναι οικογένειες με παιδιά μεταξύ 12 και 17 ετών.
– Πώς έκλεισε το 2021 για την GoStudent και πώς σας βρίσκουμε τη δεδομένη στιγμή σε επίπεδο ομίλου;
Κλείσαμε το 2021 με παρουσία σε 22 χώρες, συμπεριλαμβανομένων του Καναδά, της Βραζιλίας, της Κολομβίας, της Χιλής και του Μεξικού. Καλωσορίσαμε νέους ανθρώπους, φτάνοντας αυτή τη στιγμή τους 1.700 εργαζομένους, οι οποίοι αυξάνονται με ταχύτατους ρυθμούς. Συνεργαζόμαστε με μία κοινότητα 19.000 δασκάλων σε όλο τον κόσμο και «βρισκόμαστε πίσω» από περίπου 1,5 εκατομμύριο μαθήματα μηνιαίως. Την άνοιξη του 2021 η GoStudent συστήθηκε στην εγχώρια αγορά και ξεκίνησε το ταξίδι της εκπαίδευσης του ελληνικού κοινού. Από τότε η βάση των μαθητών μας σχεδόν διπλασιάζεται ανά μήνα. Λανσάραμε μία εξειδικευμένη υπηρεσία ξένων γλωσσών, απευθυνόμενη σε ενηλίκους. Δημιουργήσαμε την ελληνική οικογένεια της GoStudent στα γραφεία μας, η οποία έναν χρόνο πριν μετρούσε μόλις ένα άτομο και μέσα σε 12 μήνες έφτασε τα 61.
– Ποια τα σχέδιά σας για φέτος;
Στόχος μας φέτος είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την παρουσία μας στην Ευρώπη και να επικεντρωθούμε στην επέκτασή μας σε περιοχές όπως οι ΗΠΑ, η Μέση Ανατολή και η Ασία. Οσον αφορά την ελληνική αγορά, θέλουμε να εμπλουτίσουμε ακόμα περισσότερο την ποικιλία των προσφερόμενων μαθημάτων στη χώρα μας, με τεχνολογία, ρομποτική, δημιουργική γραφή κ.ά., ενώ επιδιώκουμε να ενσωματώσουμε νέες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και να προσαρμόσουμε τα ευρήματα στο προφίλ κάθε μαθητή. Στόχος μας είναι να δεκαπλασιάσουμε τον αριθμό των μαθητών μας.
Διαβάστε ακόμα:
Τώρα τρέχουν να αγοράσουν χρυσό και λίρες – «Στο κόκκινο» η ζήτηση
Leasing ακινήτων: 9+1 ερωτήσεις για το νέο προϊόν που θα λανσάρουν οι τράπεζες