Η ΑΒ Βασιλόπουλος θέλοντας να καινοτομεί στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, προχώρησε σε επένδυση 10 εκατ. ευρώ -που αναμένεται να αυξηθεί- δημιουργώντας το AB Home Shop Center, για όσους επιλέγουν να κάνουν τα ψώνια τους μέσα από το ΑΒ Eshop, από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους.
Το AB Home Shop Center έχει σκοπό να αναβαθμίσει περαιτέρω τις ηλεκτρονικές αγορές στο e-shop της εταιρείας, προσφέροντας τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας, τεχνολογία αιχμής και χρήση “έξυπνων” εφαρμογών στη διαχείριση και λειτουργία του, οι οποίες διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων, την ταχύτερη και πιο “οικολογική” προώθηση κάθε online παραγγελίας.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αυτή τη στιγμή το AB Home Shop Center εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στην Αττική, ενώ διαθέτει ποικιλία 11.000 προϊόντων, που εμπλουτίζεται καθημερινά.
Η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται πιο γρήγορα, χάρη στις 260 νέες θέσεις εργασίας, οι οποίες αναμένεται να γίνουν 400, προκειμένου οι ηλεκτρονικές παραγγελίες να φτάνουν στον προορισμό τους χωρίς καμία καθυστέρηση.
Σε ό,τι αφορά τα Χριστούγεννα, το ΑΒ Home Shop Center θα λειτουργεί τις περισσότερες Κυριακές του Δεκεμβρίου, διαθέτοντας μέσω του ab.gr μια γκάμα προϊόντων για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, με περισσότερους από 300 νέους εορταστικούς κωδικούς.
Διαβάστε ακόμη
ΟΠΑΠ: Νέα δωρεά για την ενίσχυση της μάχης κατά του κορωνοϊού
Eyesea: Η πρώτη παγκοσμίως βάση δεδομένων για τη αντιμετώπιση της θαλάσσιας ρύπανσης
Έτσι θα είναι η «νέα» Folli Follie στη μετά Κουτσολιούτσων εποχή