Την επόμενη Παρασκευή, 14 Απριλίου 2022, στην Αθήνα, θα πραγματοποιηθεί το 4th Family Business Conference, σε κεντρικό ξενοδοχείο, το οποίο διοργανώνεται από την Palladian Conferences για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το συνέδριο θα ασχοληθεί με τις οικογενειακές επιχειρήσεις και τα ζητήματα που αφορούν στην οργάνωση και διαχείρισή τους και τελεί υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης (CRI), της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών, της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και με το ICBS Business College ακαδημαϊκό συνεργάτη του συνεδρίου.
Οι θεματικές ενότητες του συνεδρίου είναι:
- Προτάσεις μακροημέρευσης: τα μέλη οικογενειακών επιχειρήσεων 3ης και 4ης γενιάς μας αφηγούνται.
- Το Ταμείο Ανάκαμψης ως εργαλείο υλοποίησης των επιταγών ESG στις οικογενειακές επιχειρήσεις.
- Ο φορολογικός σχεδιασμός, ως στρατηγικό εργαλείο για την επίτευξη της μακροημέρευσης μίας οικογενειακής επιχείρησης.
- Η ωρίμανση του μοντέλου Διοίκησης της οικογενειακής επιχείρησης: στελέχωση, ενσωμάτωση και διαχείριση.
- Διασχίζοντας τα σύνορα: προκλήσεις και ευκαιρίες για τις οικογενειακές επιχειρήσεις.
- Οι ενότητες θα έχουν την μορφή πάνελ συζήτησης, τις οποίες θα συντονίσουν δημοσιογράφοι του οικονομικού και επιχειρηματικού ρεπορτάζ, καθώς και εκπρόσωπος της EY Ελλάδος.
Θα ακολουθήσει το διαδραστικό workshop με θέμα την «Δύναμη της αυτοπροβολής» με σημαντικά μηνύματα προς τις νέες γενιές επιχειρηματιών και τα μέλη των οικογενειακών επιχειρήσεων.
Παράλληλα, θα διεξαχθούν συζητήσεις με θέμα τη σημασία του marketing και της επικοινωνίας στις οικογενειακές επιχειρήσεις και με τα μέλη μιας οικογενειακής επιχείρησης.
Στο φετινό συνέδριο, έχει επίσης προστεθεί μία νέα ενότητα (firechat), με γρήγορες ερωτήσεις και απαντήσεις, για το μέλλον και το όραμα νέων επιχειρηματιών, τον νέο τρόπο σκέψης ως απαραίτητο συστατικό στην αγορά εργασίας και τον ρόλο της ανάπτυξης νέων δεξιοτήτων, ώστε να καταφέρουν οι επιχειρήσεις να είναι βιώσιμες και ευέλικτες.
Διαβάστε ακόμα:
Ανάπτυξη 3,8% και πληθωρισμό 5,2% «βλέπει» για το 2022 η ΤτΕ – Το δυσμενές σενάριο (upd)
Πώς είδαν Goldman Sachs και Axia το νέο business plan της Πειραιώς