Σημαντικές επενδύσεις εκατομμυρίων έχει σε εξέλιξη εδώ και μία τριετία η bluegr Hotels and Resorts για αναβαθμίσεις στα ξενοδοχεία της στην Κρήτη, κλείνοντας τη σεζόν στις 5 Νοεμβρίου στο νησί με μέση πληρότητα στα κοντά στο 80%.
Ειδικότερα σε σχέση με τις επενδύσεις, αυτές υλοποιούνται σταδιακά στις μονάδες της Κρήτης, έχοντας ξεκινήσει με το ιστορικό Minos Beach όπου η αναβάθμιση των χώρων θα ολοκληρωθεί το 2023, συνεχίζοντας με το Minos Palace, ενώ για το Candia Park Village το επενδυτικό πρόγραμμα θα ξεκινήσει από το 2024.
Σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο Τζίνα Μαμιδάκη, στόχος είναι σε τρία χρόνια να ολοκληρωθεί η ανακαίνιση του Minos Palace όπου θα δοθεί έμφαση στην τέχνη τοπίου και στην “ώσμωση” της κουλτούρας ζωής Δύσης και Ανατολής, έχοντας στο επίκεντρο και επενδύσεις στο κομμάτι της ευεξίας.
Στο Candia Park Village, πέραν της αναβάθμισής του από 4άστερο σε 5άστερο θα υπάρξει, μεταξύ άλλων, και η προσθήκη 15 βιλών αλλά και ενός Μουσείου για την Ανατολική Κρήτη 1.000 τ.μ.
Σύμφωνα με την ίδια, «βασικό μέλημα και αρχή για εμάς στο επιχειρείν δεν είναι τόσο η αποτύπωση αριθμών αλλά τελικά η απόδοση αξίας την τοπική κοινωνία. Αυτή είναι τη βασική μας αρχή».
«Όλα τα ξενοδοχεία έχουν ένα κοινό όραμα να προσφέρουν άριστη φιλοξενία με κατεύθυνση τη βιώσιμη ανάπτυξη και την προσφορά στις τοπικές κοινωνίες. Πιστεύουμε πολύ στην τοπική κοινωνία και δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στα τοπικά προϊόντα και τους τοπικούς προμηθευτές», ανέφεραν χθες σε σχετική εκδήλωση τα στελέχη της εταιρείας, όπου- ενδεικτικά- ο κατάλογος των προμηθευτών της στην Κρήτη προέρχεται σε ποσοστό άνω του 90% από το νησί.
Οσον αφορά την πορεία της σεζόν, οι προ-κρατήσεις σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, έχουν ξεκινήσει καλά και για το επόμενο καλοκαίρι, παρά την ανησυχία που επικρατεί στον κλάδο σε σχέση με τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν οι παράμετροι της ακρίβειας και του ενεργειακού στα οικονομικά των Ευρωπαίων φέτος το χειμώνα.
Το χαρτοφυλάκιο της bluegr Hotels and Resorts αυτή την στιγμή αριθμεί τα τρία θέρετρα στην Κρήτη, το Minos Beach art hotel (που θα συμπληρώσει το 2023 τα 60 χρόνια παρουσίας) το Minos Palace hotels & suites και το Candia Park village, στον κόλπο στο Μιραμπέλο κοντά στον Άγιο Νικόλαο και την Ελούντα, το Life Gallery Athens, το boutique design ξενοδοχείο πέντε αστέρων που βρίσκεται στην Εκάλη και φιλοξενεί σε μεγάλο βαθμό επισκέπτες που έρχονται στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους και τέλος, το Sunprime Miramare Park Suites & Villas στη Ρόδο.
Βιώσιμη ανάπτυξη
Σύμφωνα με την εταιρεία, η προσέγγισή της για την παροχή υπηρεσιών βιώσιμης πολυτέλειας είναι ολιστική ώστε να επιφέρει «θετική αλλαγή συνολικά, η οποία συνοψίζεται στην “b-the-Change” στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που εκφράζεται μέσα από τέσσερις θεματικούς άξονες: b-Green, b-Active, b-Proud & b-the Future.
Σε ό,τι αφορά στο περιβάλλον, η bluegr Hotels and Resorts έχει θεσπίσει την “πράσινη” ατζέντα “b-Green!” στην κατανάλωση πόρων και ενέργειας, εισάγοντας καινοτόμες λύσεις μέσα από τα “έξυπνα δωμάτια”, την υπεύθυνη διαχείριση των αποβλήτων, την ανακύκλωση και τη βέλτιστη διαχείριση της κατανάλωσης νερού, ενώ ταυτόχρονα λαμβάνει συνεχώς μέτρα εφαρμόζοντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας.
Χρησιμοποιούνται μόνο ανακυκλώσιμα και βιοδιασπώμενα υλικά και γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια για την εξάλειψη της χρήσης πλαστικού στο 100% μέχρι το 2023. Την ίδια ώρα, ο σεβασμός στο φυσικό πλούτο των γύρω περιοχών και η επιλογή πρώτων υλών από την τοπική αγορά αποτελούν βασική αρχή του ομίλου».
Όπως επισημαίνεται, η υποστήριξη και προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, της σύγχρονης τέχνης και του πολιτισμού, η μετάδοση γνώσης και η στήριξη της αέναης παιδείας πραγματοποιούνται με αρωγό το Ίδρυμα Γεωργίου & Αριστέας Μαμιδάκη, δημιουργώντας έναν ξεχωριστό “δεσμό” με τις κοινότητες και τους επισκέπτες. «Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της πρωτοβουλίας αυτής είναι η δημιουργία του Sculpture Garden στο Minos Beach art hotel, που αποτελεί έναν τόπο έκφρασης και φιλοξενίας έργων τέχνης σύγχρονων ανερχόμενων καλλιτεχνών, ενώ παράλληλα είναι ένας χώρος ξενάγησης, έμπνευσης και εκπαίδευσης για τους μικρούς μαθητές της Κρήτης, ώστε να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.
Αυτές οι πρωτοβουλίες, συνθέτουν τη βιώσιμη στρατηγική της εταιρείας και πλαισιώνονται με εθελοντικές δράσεις κοινωνικού, πολιτιστικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος με τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών, της νέας γενιάς και των εργαζομένων και αποτελούν προτεραιότητα για την bluegr.
Πρόκειται για δράσεις εθελοντισμού και αλληλεγγύης, συμμετοχές σε δρομικούς αγώνες, οργάνωση καθαρισμών δασικών εκτάσεων, παραλιών και βυθών, βιωματικές δραστηριότητες για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ετήσιο Βραβείο Τέχνης και Residency Program που υλοποιούνται από το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη, καθώς και καλλιτεχνικά φεστιβάλ (Blue Fest). Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τη σφαιρική προσέγγιση της bluegr που οδηγεί σε πραγματική αλλαγή για πολλούς αποδέκτες, ουσιαστικά όλο το φάσμα των ανθρώπων που ζουν, εργάζονται και φιλοξενούνται στην περιοχή».
Διαβάστε ακόμη:
Φόβοι για νέα έξαρση στο λαθρεμπόριο καύσιμων
Το βαθύ πουγκί των Μπάκων, ο Πέτρος-Εμπαπέ, ο «απέθαντος» και η μονοκρατορία του Μάνεση
Nομοθετική «θωράκιση» του «καλαθιού του νοικοκυριού» ετοιμάζει το Υπ. Ανάπτυξης