Υπογράφηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ & ΤΑ στις 07-12-2022, η Ένταξη της Πράξης «Οδικό Τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο (Μπράλος – Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ι/Κ Μεταλλείων Βωξίτη – ‘Αμφισσα)» που εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» και στον ‘Αξονα Προτεραιότητας «ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (ΤΣ)».
Η εντάξη πραγματοποιήθηκε με σχετική απόφαση του υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Ιωάννη Τσακίρη και η συνολική δημόσια δαπάνη της πράξης ανέρχεται σε 261.514.716 ευρώ.
Το έργο αφορά στη μελέτη και κατασκευή υποτμημάτων του «Οδικού τμήματος «Μπράλος – ‘Αμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα – Αντίρριο», ο οποίος αποτελεί μέρος του Αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Αυτοκινητοδρόμων.
Ειδικότερα, αφορά στη μελέτη και κατασκευή των οδικών υποτμημάτων, από τον Μπράλο μέχρι την Αρχή παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την, μήκους περίπου 24,0χλμ, με χαρακτηριστικά δίιχνης διατομής.
Αναλυτικότερα στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η μελέτη και κατασκευή: δύο σηράγγων, επτά γεφυρών, έξι ισόπεδων κόμβων (I.K.1Α (Μπράλος – Παλαιοχώρι), Ι.Κ.1Β (Μπράλος – Παλαιοχώρι), Ι.Κ.2 (Σ.Σ. Μπράλου), Ι.Κ.3 (Γραβιάς), Ι.Κ.6 Βίνιανης και Ι.Κ.7 Ελαιώνα), δύο ‘Ανω Διαβάσεων, δύο Κάτω Διαβάσεων, καθώς και ενός δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παρόδιων χρήσεων.
Διαβάστε ακόμη:
ΤτΕ για επαγγελματικά ακίνητα: Αυξήθηκαν τιμές και μισθώματα – Στο +4,4% η Αθήνα
Adecco: Δεν επαρκεί ο μισθός για το 84% των εργαζομένων
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα διόδια δεν θα αυξηθούν – Θα πάμε σε χιλιομετρική χρέωση