Eνα εγχώριο όνομα στον χώρο της διαχείρισης spa και κέντρων ευεξίας με παρουσία σε 220 ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία κι ένα ιταλικό με σημαντικό διεθνές αποτύπωμα σε 40 χώρες στη βιομηχανία της ευεξίας και της επαγγελματικής φροντίδας δέρματος ενώνουν δυνάμεις στην Ελλάδα προκειμένου να αξιοποιήσουν τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού ειδικά σε αυτό το κομμάτι, τον τουρισμό ευεξίας.

Ο λόγος για τη συνεργασία των Aegeo Spas και της [comfort zone], δύο εταιρειών που έχουν διαγράψει τη δική τους πορεία τα τελευταία χρόνια στον πολλά υποσχόμενο, εντός και εκτός Ελλάδας, κλάδο περιποίησης και ευεξίας και ξεκινούν τώρα με τα δύο πρώτα [comfort zone] spas by Aegeo Spas στη Σαντορίνη, «έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό, που αποτελεί ιδανικό πεδίο για περαιτέρω ανάπτυξη», όπως δηλώνει στο «business stories» ο κ. Ζαχαρίας Χνάρης, διευθύνων σύμβουλος της Aegeo Spas. Για «στρατηγική επέκταση στην Ελλάδα, μία αγορά που προσφέρει πλέον πεδίο δόξης λαμπρό στον συνεχώς αναπτυσσόμενο τουρισμό ευεξίας», κάνει λόγο ο κ. Αρνό Γκουγιέν, γενικός διευθυντής του Διεθνούς Τμήματος Περιποίησης Δέρματος της [comfort zone], στοχεύοντας μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία «στην παροχή υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας και διαρκούς καινοτομίας μέσω ενός διαφορετικού και ανταγωνιστικού πακέτου υπηρεσιών και εμπειριών σε ξενοδοχεία υψηλότερων κατηγοριών».

Αρνό Γκουγιέν

Μια αγορά που τρέχει με +10%

«Η αγορά επαγγελματικής περιποίησης δέρματος είναι εξαιρετικά δυναμική και ανθεκτική στον πληθωρισμό και σε άλλους οικονομικούς παράγοντες λόγω της ισχυρής και σταθερής ανάπτυξής της τα τελευταία πέντε χρόνια με περίπου 10% ετήσιο ρυθμό – και παρά την επίδραση της COVID-19 το 2020», αναφέρει ο κ. Γκουγιέν και συνεχίζει: «Το 2023 η αγορά ανήλθε στα 12 δισ. δολάρια και αυξήθηκε κατά 8%. Η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα επαγγελματικής ποιότητας που θεωρούνται πιο αποτελεσματικά είναι ένας βασικός παράγοντας που υποστηρίζει την απόδοση αυτή. Οι χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού Ωκεανού κυριαρχούν βέβαια στην Ευρώπη, μια αγορά αξίας 1,8 δισ. δολαρίων με ανάπτυξη 5,5% το 2023, παρατηρούμε όμως μεγάλη ζήτηση για ολιστικές θεραπείες και θεραπείες ευεξίας που θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης. Στην μετα-πανδημική περίοδο, δε, παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για προϊόντα και υπηρεσίες ευεξίας λόγω των ωφελειών για την υγεία, τη μείωση του άγχους και την ολοένα μεγαλύτερη δημοφιλία της προσωπικής ευεξίας. Οι νέες τάσεις περιλαμβάνουν ολιστικές προσεγγίσεις ψυχικής, συναισθηματικής και πνευματικής ευεξίας παράλληλα με τη σωματική υγεία. Οι καταναλωτές αναζητούν προσωποποιημένες εμπειρίες που οδηγούν σε εξατομικευμένες θεραπείες και προγράμματα. Ταυτόχρονα, η αειφορία είναι ολοένα πιο σημαντική, καθώς τα φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, οι πρωτοβουλίες πράσινων spa και οι πρακτικές βιώσιμου τουρισμού κερδίζουν έδαφος».

Ζαχαρίας Χνάρης

Για την Ελλάδα, όπως επισημαίνει ο κ. Χνάρης, «η αγορά spa και ευεξίας παρουσιάζει δυναμική ανάπτυξη, με ολοένα περισσότερους ταξιδιώτες να εντάσσουν ανάλογες εμπειρίες στα ταξίδια τους. Η τάση αυτή ενισχύεται από την αυξανόμενη συνειδητοποίηση της σημασίας της ψυχικής και σωματικής υγείας, καθώς και την άνοδο του τουρισμού πολυτελείας.

Το 2023 τα ξενοδοχεία με τα οποία συνεργαζόμαστε, σε όλο το δίκτυο, κατέγραψαν 21,5 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις, με σημαντικά ποσοστά επισκεψιμότητας στα spa της Aegeo Spas από χώρες όπως Βρετανία, η Γερμανία, η Αυστρία, η Πολωνία και οι ΗΠΑ. Αυτό επιβεβαιώνει ότι η ευεξία αποτελεί κρίσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα ελληνικά ξενοδοχεία, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αναγνώρισή τους σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, η αύξηση του αριθμού των υψηλού επιπέδου ξενοδοχείων που επενδύουν σε εξειδικευμένα spa και wellness center καταδεικνύει την αυξανόμενη σημασία που δίνεται στην ευεξία. Η ποσοστιαία κατανομή των ξενοδοχείων 4* και 5* στο δίκτυο της Aegeo Spas φανερώνει την ανοδική τάση προς την επένδυση σε υψηλότερες κατηγορίες ποιότητας και υπηρεσιών ευεξίας. Με αυτές τις εξελίξεις, στόχος μας για το 2024 είναι να επιτύχουμε μια ισορροπία 45%-55% για τα ξενοδοχεία 4* και 5*, με τον φιλόδοξο στόχο να ανέλθουμε στο 35%-65% έως το 2028».

Διεθνώς ο κλάδος της ευεξίας αναμένεται να αποφέρει 8,5 τρισ. δολάρια ΗΠΑ μέχρι το 2027, από τα 5,6 τρισ. δολάρια του 2022 (οπότε υπάρχουν και τα πιο πρόσφατα στοιχεία από το Global Wellness Economy Monitor 2023 του Global Wellness Institute), με παραπάνω από προφανείς τις προοπτικές για την Ελλάδα, ειδικά όσο αυξάνονται τα δωμάτια στις κατηγορίες των 4* και 5* με βάση και τις τάσεις των τελευταίων ετών στη χώρα μας. Η ευεξία είναι πλέον βασικός πυλώνας ανταγωνιστικότητας για ξενοδοχεία και resorts με σημαντική συμβολή στην ταξιδιωτική δαπάνη, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες ευεξίας τείνουν να έχουν μεγαλύτερη από τον μέσο ταξιδιώτη σε ποσοστό 41%. Η Ευρώπη είναι η αγορά με τα περισσότερα ταξίδια ευεξίας, ενώ η Βόρεια Αμερική η αγορά με τη μεγαλύτερα δαπάνη, την ίδια στιγμή που οι ευρωπαϊκές χώρες συμπληρώνουν την 5άδα σε επίπεδο συνόλου ταξιδιωτικών δαπανών (ΗΠΑ, Γερμανία, Γαλλία, Αυστρία, Ελβετία). Σημειωτέον ότι οι συγκεκριμένες αγορές είναι από τους βασικούς τροφοδότες εισερχόμενου τουρισμού και για τη χώρα μας. Συνολικά στην Ευρώπη πραγματοποιούνται, με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία, πάνω από 300 εκατομμύρια ταξίδια ευεξίας ετησίως. Επιπλέον, με βάση πρόσφατη έρευνα της McKinsey, το 82% των Αμερικανών και το 73% και 87% των Βρετανών και Κινέζων καταναλωτών αντίστοιχα δήλωσε ότι η ευεξία αποτελεί προτεραιότητα στην καθημερινότητά τους, τάση που είναι ιδιαίτερα έντονη στις νεαρότερες γενιές. Το 58% των καταναλωτών συνολικά ανέφερε ότι η ευεξία αποτελεί προτεραιότητα για το 2024, στοιχείο που αναδεικνύει και τις ευκαιρίες δραστηριοποίησης για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Τελικά, η ευεξία εξελίσσεται σε εν δυνάμει βασικό σημείο κάθε ταξιδιού αναψυχής ή για επαγγελματικούς σκοπούς, με τα ταξίδια που συμπεριλαμβάνουν την ευεξία σε δεύτερο επίπεδο (όπως επίσκεψη σε spa ξενοδοχείου) να αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιών ευεξίας συνολικά (88%) και των ταξιδιωτικών δαπανών ευεξίας (85%), όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της Aegeo Spas.

Aegeo Spas στη Σαντορίνη

Η συνεργασία Aegeo Spas – [comfort zone]

Η Αegeo Spas ξεκίνησε την πορεία της το 2007, με το «Creta Maris Resort» και το «TUI Magic Life Candia Maris» του Metaxa Hospitality Group να είναι τα πρώτα ξενοδοχεία που συνεργάστηκαν με την Aegeo Spas εκείνη τη χρονιά …  με την Aegeo Spas εκείνη τη χρονιά, για να ακολουθήσει την επόμενη χρονιά το «Kontokali Bay Resort & Spa» του Voulgaris Hospitality Group ως το πρώτο ξενοδοχείο εκτός Κρήτης. Προ δεκαετίας, το 2014, ήρθε το «Premier Luxury Mountain Resort» στο Mπάνσκο της Βουλγαρίας ως το πρώτο ξενοδοχείο εκτός Ελλάδας, με την εταιρεία τώρα «να έχει διαγράψει μια πορεία γεμάτη δυνατές συνεργασίες και διακρίσεις ως μία από τις πιο εξειδικευμένες και πολυβραβευμένες εταιρείες λειτουργίας spa στη Νοτιοανατολική Ευρώπη», δηλώνει ο κ. Χνάρης, και συνεχίζει: «Η φιλοσοφία μας, αντλώντας έμπνευση από το Αιγαίο, αντανακλάται στην αφοσίωση στις φυσικές πρώτες ύλες και στα αποκλειστικά πρωτόκολλα λειτουργίας και υπηρεσιών. Το συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο της Aegeo Spas περιλαμβάνει 220 ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία.

Η βαθιά γνώση που διαθέτουμε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση concept ευεξίας ανάλογα με το προφίλ του επισκέπτη κάθε ξενοδοχείου μας επιτρέπει να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις που αναβαθμίζουν την εμπειρία του, προωθώντας την ευεξία ως αναπόσπαστο κομμάτι της αυθεντικής ελληνικής φιλοξενίας. Ταυτόχρονα, η Aegeo Spas διαδραματίζει σημαντικό ρόλο ως εργοδότης στον τομέα του τουρισμού ευεξίας απασχολώντας 1.150 άριστα εκπαιδευμένους εργαζόμενους στα spa της σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς».

H [comfort zone]

Από την πλευρά της, η [comfort zone ] είναι μια πλήρης σειρά αναγεννητικών, αποτελεσματικών και βιώσιμων προϊόντων φροντίδας προσώπου και σώματος που παρασκευάζονται στην Ιταλία. «Ιδρύθηκε το 1996 από τον δρα Ντάβιντε Μπολάτι, φαρμακοποιό και πρόεδρο του Davines Group, πιστοποιημένου με B Corporation. Η διαρκής καινοτομία του brand με την καθοδήγηση εσωτερικής ομάδας πάνω από 60 επιστημόνων εμπνέεται από τον Επιστημονικό Βοτανικό Κήπο και το Αναγεννητικό Οργανικό Κέντρο στις κεντρικές εγκαταστάσεις μας στην Πάρμα και ενισχύεται από 25 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας που έχουν καθιερώσει την ηγετική θέση μας στη διεθνή βιομηχανία της ευεξίας και της φροντίδας του δέρματος», επισημαίνει ο κ. Γκουγιέν.

H εταιρεία με σύνθημά της τη «βιώσιμη ομορφιά» συνεργάζεται με κορυφαία spa διεθνώς και διαθέτει σημαντική παρουσία σε spa ξενοδοχείων 5 αστέρων σε πάνω από 40 χώρες, με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της «να διατίθενται μέσω των υποκαταστημάτων μας και επιλεγμένων διανομέων. Είμαστε ο ηγέτης της αγοράς στην Ιταλία, με δυναμική και στοχευμένη ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική, στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή. Η ουσία της ταυτότητας της [comfort zone] είναι η δέσμευσή της να συνδυάζει προηγμένη επιστημονική έρευνα με φυσικά συστατικά και καινοτόμες τεχνολογίες για τη δημιουργία αποτελεσματικών προϊόντων ευεξίας και περιποίησης δέρματος». Η επιλογή επέκτασης στην Ελλάδα από την [comfort zone] βασίστηκε στην αναγνώριση της δυναμικής του ελληνικού τουρισμού και στην αυξανόμενη ζήτηση για υψηλού επιπέδου εμπειριών spa. «Είναι μια συνεργασία που αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Aegeo Spas στον σχεδιασμό και τη διαχείριση της ξενοδοχειακής ευεξίας και συνδυάζεται εξαιρετικά με τη βιώσιμη και επιστημονικά προηγμένη πρόταση της [comfort zone] για παροχή εξατομικευμένων και υψηλής ποιότητας εμπειριών ευεξίας σε κορυφαίους πολυτελείς προορισμούς».

Μάνος Μπορμπουδάκης

Στρατηγική επιλογή

«Η συνεργασία μας με την [comfort zone] είναι μια στρατηγική επιλογή που βασίζεται σε κοινές αξίες και φιλοσοφία», δηλώνει ο κ. Χνάρης. Σύμφωνα με τον ίδιο, η συνένωση δυνάμεων «μας επιτρέπει να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία μας για να αναδείξουμε την ευεξία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε ξενοδοχείο, προσφέροντας μετρήσιμα αποτελέσματα στην κερδοφορία του και στην ενίσχυση της φήμης του. Είμαστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη διαχείριση και στελέχωση των [comfort zone] spas by Aegeo Spas στη Σαντορίνη, με μια εμπειρία που συνδυάζει τις τελευταίες τάσεις στην ευεξία με κλινικά ελεγμένες υπηρεσίες.

Το δυνατό τους στοιχείο είναι ότι σχεδιάζονται αποκλειστικά για το προφίλ πελατών κάθε ξενοδοχείου, λειτουργώντας πάντοτε με βάση τους κανόνες και τα πρωτόκολλά μας. Ξεκινάμε δυναμικά, με αποκλειστική συνεργασία, με δύο [comfort zone] spas by Aegeo Spas ειδικά για το “Santo Collection Resort & Villas” του Metaxa Hospitality Group, το οποίο επιλέχθηκε ως ένα από τα κορυφαία ξενοδοχειακά projects στον τουρισμό πολυτελείας στη Σαντορίνη, θέτοντας τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο.
Η Σαντορίνη, κορυφαίος τουριστικός προορισμός, είναι το ιδανικό πεδίο για να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας μας και να θέσουμε τα θεμέλια για μελλοντική επέκταση και σε άλλους προορισμούς πολυτελών διακοπών στην επόμενη τριετία». Από πλευράς του Metaxa Hospitality Group, o κ. Μάνος Μπορμπουδάκης, επικεφαλής Επιχειρησιακής Διεύθυνσης του ομίλου, επισημαίνει «ότι ο τουρισμός ευεξίας γίνεται ολοένα πιο δημοφιλής στις ΗΠΑ και την Αγγλία, αγορές με υψηλό αριθμό κρατήσεων και δυναμική προοπτική για το “Santo Collection Resort & Villas” – και ειδικά στα κοινά που απευθύνεται κάθε ξενοδοχείο της συλλογής. Μέσα από τη συνεργασία με την Aegeo Spas και την [comfort zone] στοχεύουμε να κάνουμε ακόμα πιο ελκυστικό το προϊόν και τις υπηρεσίες μας σε υπάρχουσες και νέες αγορές, ενισχύοντας παράλληλα το τουριστικό προϊόν της Σαντορίνης».

Διαβάστε ακόμη 

Μαρκ Κούμπαν: «Επενδυτικό κόλπο» η στήριξη της Silicon Valley στον Τραμπ

Τα 10 μεγάλα deals που «ψήνονται» εν μέσω θέρους

Μπάμπης Βωβός: Πέθανε ο επιχειρηματίας που μεσουράνησε στις κατασκευές

 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ