Στις 30 Νοεμβρίου ξεκινά η λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, η κατασκευή της βασικής γραμμής έφερε στην επιφάνεια 300.000 αρχαιολογικά ευρήματα και κόστισε μαζί με την επέκταση της Καλαμαριάς το ποσό των 3 δισ. ευρώ.
«Ενα εμβληματικό έργο για την πόλη, για τη Θεσσαλονίκη, ολοκληρώνεται. Το άλλο Σάββατο, στις 30 Νοεμβρίου, παραδίδουμε στην κοινωνία ένα υπερσύγχρονο μετρό με 13 σταθμούς, μήκος 9,6 χλμ., που θα εξυπηρετεί σε ημερήσια βάση περίπου 250.000 συμπατριώτες μας και οι οποίοι θα μεταφέρονται γρήγορα, με ασφάλεια και οικολογικά», τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.
Πρόσθεσε ότι το έργο είναι καθοριστικής σημασίας για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας και της ζωής των πολιτών και επισκεπτών της Θεσσαλονίκης. Επισήμανε δε ότι συνδυαστικά με την κατά 50% ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ, «βελτιώνεται κατά πολύ η καθημερινότητα των πολιτών της Θεσσαλονίκης».
Πολλά εξ αυτών, όπως είπε, εκτίθενται ήδη σε διάφορους σταθμούς της βασικής γραμμής και 700 επί του συνόλου στον σταθμό της Αγίας Σοφίας. Για τον Σταθμό Βενιζέλου, που αναμένεται να… αποκαλυφθεί πιθανώς στις 29 Νοεμβρίου το απόγευμα, υπογράμμισε ότι «θα αφορά σε μια μεγάλη έκπληξη για όλους και σε ό,τι αφορά τη σύνδεση των αρχαίων με τη λειτουργία του μετρό».
Για την επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι η λειτουργία του μαζί με τους πέντε σταθμούς τοποθετείται χρονικά μέχρι το τέλος του 2025.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μέχρι σήμερα έχουν επιβεβαιώσει ότι θα είναι «παρών» στη Θεσσαλονίκη, από την Παρασκευή 29/11, οι ομόλογοί του από Γερμανία, Κύπρο και Σλοβακία.
Διαβάστε ακόμη
Redestos – Efthymiadis Agrotechnology Group: Επέκταση στην Τουρκία – Στόχος νέες αγορές και προϊόντα
Ο Τραμπ αναστατώνει τις αγορές με τις νέες απειλές του για επιπλέον δασμούς
Καλώδιο: Τα φρένα στο έργο και οι διαφωνίες με τους Κύπριους τινάζουν στον αέρα το χρονοδιάγραμμα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα