Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν κατά την τελετή των εγκαινίων της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, η παράδοση της επέκτασης Καλαμαριάς, τοποθετείται στα τέλη Νοεμβρίου του 2025 δηλαδή σε κάτι λιγότερο από ένα έτος.

Πρόκειται για μια επέκταση που περιλαμβάνει 5 νέους υπόγειους σταθμούς: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα.

Μόλις τεθεί σε λειτουργία η Θεσσαλονίκη αυτόματα θα αποκτήσει δύο γραμμές. Πώς θα λειτουργούν;

Οι δύο γραμμές θα διακλαδώνονται προς Νέα Ελβετία ή προς Μίκρα. Όπως έχει αναφέρει στο πρόσφατο παρελθόν, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, σε κάθε τρία τρένα, τα δύο θα πηγαίνουν προς Μίκρα και ένα προς Νέα Ελβετία.

Επόμενο μεγάλο στοίχημα για το υπουργείο Υποδομών, είναι η επέκταση προς Εύοσμο. Η νεότερη εξέλιξη σε ό,τι αφορά σε αυτό το έργο, είναι πως δεν πρόκειται για επέκταση της υφιστάμενης γραμμής, αλλά για την δημιουργία μιας νέας.

Η νέα “πράσινη” γραμμή, θα ξεκινά σε σύνδεση με τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό θα περνά από τους Αμπελόκηπους και στην περιοχή της Μενεμένης θα διακλαδώνεται.

Ο ένας κλάδος θα έχει κατεύθυνση προς Εύοσμο και θα καταλήγει σε ένα δεύτερο αμαξοστάσιο που θα αναπτυχθεί στην περιοχή του Άνω Ευόσμου.

Ο δεύτερος κλάδος θα συνδέεται με τον τερματικό σταθμό ΚΤΕΛ Μακεδονία, θα περνά από την Επτανήσου και θα καταλήγει στο Κορδελιό. Αυτή η γραμμή θα συνδέεται και με τον επερχόμενο Προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε ακόμη 

UBS: Φθηνές οι ελληνικές τράπεζες, top pick στην Ευρώπη η ΕΤΕ

Schroders: Ευνοϊκό για αποδόσεις το 2025 – Ποιες είναι οι προκλήσεις (διαγράμματα)

Μorgan Stanley: Οι συζητήσεις για Motor Oil και HELLENiQ Energy στο Λονδίνο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα