Το στίγμα της πολιτικής του με προτεραιότητα στον τομέα της ασφαλείας του σιδηροδρόμου και της ανάταξης του τομέα των μεταφορών έδωσε πριν από λίγο από το υπουργείο υποδομών και μεταφορών ο αναπληρωτής υπουργός Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Κατά την τελετή παράδοσης παραλαβής ο νέος αναπληρωτής υπουργός μεταφορών, έκανε ειδική αναφορά για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, επισημαίνοντας ότι η εντολή του πρωθυπουργού είναι επείγουσα και ξεκάθαρη. Να δημιουργηθεί ένας ασφαλής ελληνικός σιδηρόδρομος. Για την τραγωδία με τους 57 νεκρούς τόνισε «ότι αποτελεί ένα δύσκολο θέμα καθώς ξέρουμε όλοι ότι δεν μπορούν να έρθουν πίσω οι 57 ψυχές από εκείνο το τραγικό βράδυ».
Αυτό σημείωσε, μας πονάει όλους και πάνω απ’ όλα τους γονείς που έχασαν τα παιδιά τους. Με σεβασμό και ειλικρίνεια θέλω να ξέρουν ότι θα μας βρούνε δίπλα τους σε ότι χρειάζονται για τον ιερό αγώνα που κάνουν στην δικαιοσύνη και στα δικαστήρια και αυτοί και οι συνήγοροι τους. Εμείς θα είμαστε εκεί σε ό,τι χρειαστούν για να αποκαλυφθεί η αλήθεια όποια κι αν είναι αυτή.
Ο κ. Κυρανάκης δήλωσε ότι δεσμεύεται για εντατική δουλειά μέρα νύχτα σαν να ήταν σε κάθε δρομολόγιο το δικό του παιδί μίλησε για διαφάνεια, για χρήση της τεχνολογίας, για ψηφιακές υπηρεσίες, διεθνής λύσεις και για συνέπεια στο χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί για όλα τα έργα.
Ο νέος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρίστος Δήμας μίλησε για ένα κρίσιμο υπουργείο, θέτοντας ως προτεραιότητες την στοχοπροσήλωσή, την αποτελεσματικότητα, την σεμνότητα. Έχουμε συγκεκριμένους στόχους είπε τους οποίους πρέπει να φέρουμε εις πέρας με βάση και τα χρονοδιαγράμματα των έργων αλλά και τους στόχους αλλά και τις απαιτήσεις του ταμείου ανάκαμψης. «Το υπουργείο θα πρέπει να κάνει ένα γενναίο project management για να πετύχει τα χρονοδιαγράμματα του RRF».
Από την πλευρά ο απερχόμενος υπουργός υποδομών και μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας έκανε ένα απολογισμό του έργου του στον τομέα των μεταφορών και των έργων εμφανώς συγκινημένος, ξεκαθαρίζοντας ότι όταν ανέλαβε το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου είχε επίγνωση της σοβαρότητας και της δυσκολίας.
«Στα 18 χρόνια που εκλέγομε βουλευτής τα 8,5 ήταν σε θέσεις ευθύνης ως υπουργός και υφυπουργός σε δύσκολες εποχές. Την περίοδο των μνημονίων, του covid, της ενεργειακής κρίσης που σημάδευσαν τη χώρα. «Ήξερα πότε αναλαμβάνω τη ευθύνη και που». Στις μεταφορές είπε ο κ. Σταικούρας και σε μια κοινωνία οργισμένη δεν κρύφτηκα ποτέ ούτε φυγομάχησα. Με καθαρή συνείδηση εργάστηκα υπεύθυνα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν οι πολίτες που με ψηφίζουν και ο πρωθυπουργός.
Ιδιαίτερα εγκωμιαστικός για την θητεία του κ. Σταϊκούρα στο υπουργείο υποδομών και μεταφορών ήταν ο υφυπουργός υποδομών κ. Νίκος Ταχιάος προκαλώντας έντονη συναισθηματική φόρτιση στον απερχόμενο υπουργό υποδομών και μεταφορών. Παρά το γεγονός ότι οι δύο άντρες δε φημίζονταν για την καλή τους συνεργασία στο υπουργείο, ο κ. Ταχιάος ο οποίος διατηρεί τα καθήκοντά του είπε για τον απερχόμενο υπουργό ότι δούλεψε με περίσσευμα σύνεσης, ακεραιότητας και εργατικότητας ωστόσο τόνισε ότι τα έργα είναι αχάριστα. Έκανε μάλιστα αναφορά σε κάτι που όπως είπε έλεγε ο Κωσταντίνος Μητσοτάκης ότι τα έργα είναι αχάριστα. Άλλος τα ξεκινάει άλλος τα προχωράει κι άλλος τα τελειώνει. Το καλό όπως ανέφερε με το Χρήστο Σταϊκούρα είναι ότι όταν θα περνάει από κάποια έργα θα λέει ότι έβαλε κι αυτός το δικό του λιθαράκι για να τελειώσει αυτό το έργο.
Διαβάστε ακόμη
Φόροι, αμυντικές δαπάνες και ρήτρα διαφυγής θα κρίνουν παροχές και τον νέο υπουργό Οικονομικών
Moody’s: Τι δείχνει (και τι κρύβει) η ολική επαναφορά στην επενδυτική βαθμίδα
Πώς οι δασμοί του Τραμπ οδήγησαν τον χρυσό πάνω από τα $3.000 (πίνακες)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα