Προσωρινός μειοδότης στο διαγωνισμό για επέκταση της Λ. Κύμης, ανακηρύχθηκε η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ –ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Η πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού η οποία θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο θα είναι συνολικού ύψους 400 εκ ευρώ . Στο διαγωνισμό υποβλήθηκε προσφορά και από την ΑΒΑΞ.
Στο δεύτερο διαγωνισμό για το τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης προσφορές κατέθεσαν αυτόνομα ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ, Μυτιληναίος.
Η δημοπράτηση του ανατολικού τμήματος του ΒΟΑΚ από τη Νεάπολη μέχρι και τον Άγιο Νικόλαο είναι μήκους 14,5 χιλιομέτρων ύψους 186 εκατ. ευρώ. Η σύμβαση αφορά στη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ανά κατεύθυνση. Η ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται μέχρι το τέλος του 2025 με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Σήμερα υποβλήθηκαν οι προσφορές από τα ίδια σχήματα και για το διαγωνισμό που αφορά την παράκαμψη της Παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών ένα έργο ύψους 210 εκ. ευρώ.
Διαβάστε ακόμα:
JP Morgan: Πώς επιδρά ο γεωπολιτικός κίνδυνος Ρωσίας – Ουκρανίας στις αγορές
To νέο μεγάλο project των Ισραηλινών στη Λεωφόρο Αμαλίας 40 στο Σύνταγμα (pics)
Σε πλειστηριασμό βγάζει και η Eurobank τα τρία μεγάλα ακίνητα του Λ. Έλληνα στο Μαρούσι