Πριν από λίγα 24ωρα η Toyota παρουσίασε το νέο project για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις μπαταρίες του μέλλοντος, ωστόσο ο ιαπωνικός κολοσσός δεν εγκαταλείπει το υδρογόνο.
Μέσα στην επόμενη τριετία, η Toyota θα ολοκληρώσει το φιλόδοξο project για τη μελλοντική γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της.
Παράλληλα, όμως, διέρρευσε και κάποιες νέες πληροφορίες για την επόμενη γενιά των κυψελών καυσίμου, για τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο.
Τα δύο βασικά ζητήματα που διαπιστώθηκαν, τα τελευταία χρόνια, είναι το υψηλό κόστος της εν λόγω τεχνολογίας και η ανεπάρκεια στις υποδομές ανεφοδιασμού. Η Toyota είναι αποφασισμένη να βρει λύσεις και στα δύο ζητήματα.
Συγκεκριμένα, στοχεύει να λανσάρει «καινοτόμες κυψέλες καυσίμου επόμενης γενιάς» το 2026. Αυτές είναι σχεδιασμένες για εμπορική χρήση και η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει ότι το κόστος θα μειωθεί κατά 50% σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα. Επιπλέον, η εμβέλεια της αυτονομίας αναμένεται να αυξηθεί κατά 20%.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το κόστος συντήρησης του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, μπορεί να είναι αρκετά χαμηλότερο από το αντίστοιχο ενός παραδοσιακού diesel μοντέλου. Προτείνει μείωση του όγκου των κυψελών καυσίμου και αύξηση κατά 130% στην πυκνότητα ισχύος των ηλεκτροδίων.
Η Toyota εργάζεται, επίσης, για να υποστηρίξει την παραγωγή υδρογόνου για να κάνει τα FCV πιο βιώσιμα. Ως μέρος αυτής της προσπάθειας, έχει αναπτύξει έναν νέο ηλεκτρολύτη νερού, που παράγει υδρογόνο.
Σ’ αυτή τη λογική, προχωρά στη σύσταση του οργανισμού «Hydrogen Factory», προκειμένου να επιλυθεί και το ζήτημα της μεταφοράς και του ανεφοδιασμού του εναλλακτικού καυσίμου.
Διαβάστε ακόμα
Folli Follie: Ούτε σήμερα η δίκη – Ραντεβού σε… τρεις μήνες!
Επιτόκια: Μειώσεις, αυξήσεις και «πάγωμα» – Τι «δείχνουν» οι αποφάσεις των κεντρικών τραπεζών
Green Tank: Σε τροχιά μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου η Ελλάδα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ