Πλοίο που θα μεταφέρει επιβάτες μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας τα επόμενα χρόνια θα είναι το μεγαλύτερο υβριδικό που έχει κατασκευαστεί, σύμφωνα με την εταιρεία Brittany Ferries.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας και όπως αναμεταδίδει το CNBC, το σκάφος Saint-Malo θα έχει ισχύ μπαταρίας 11,5 μεγαβατώρες, «περίπου διπλάσια από αυτό που χρησιμοποιείται συνήθως για υβριδική πρόωση σε θαλάσσια σκάφη».
Η Brittany Ferries γνωστοποίησε ότι το πλοίο πρόκειται να παραδοθεί το 2024. Ένα δεύτερο υβριδικό θα ενταχθεί στο στόλο της λίγο αργότερα, ταξιδεύοντας μεταξύ Πόρτσμουθ και Καέν.
Μάλιστα, η ιδέα πίσω από τα υβριδικά πλοία είναι ότι μπορούν να λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (ορυκτό καύσιμο), ισχύ μπαταρίας ή συνδυασμό και των δύο.
«Το εκτεταμένο μέγεθος της μπαταρίας θα επιτρέψει στα πλοία να λειτουργούν με πλήρη ισχύ, χρησιμοποιώντας τόσο έλικες όσο και όλους τους προωθητήρες για ελιγμούς χωρίς εκπομπές εντός και εκτός λιμένων, ακόμη και σε κακές καιρικές συνθήκες», δήλωσε ο Hakan Agnevall, διευθύνων σύμβουλος της Wartsila.
Οι θαλάσσιες μεταφορές δεν διαφέρουν από άλλους τύπους κινητικότητας, καθώς έχουν σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Σύμφωνα με την Transport & Environment με έδρα τις Βρυξέλλες, τα πλοία αντιπροσωπεύουν «μια σημαντική πηγή κατανάλωσης πετρελαίου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ΕΕ».
Επικαλούμενη ανάλυση δεδομένων της Eurostat, η T&E προσθέτει ότι το 2019 η ναυτιλία της ΕΕ κατανάλωσε «12,2% του συνόλου των καυσίμων στον χώρο των μεταφορών».
Επίσης, η Διεθνής Υπηρεσία Ενέργειας (ΙΕΑ) ανέφερε ότι η διεθνής ναυτιλία ήταν υπεύθυνη για περίπου το 2% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με την ενέργεια του πλανήτη το 2020.
Διαβάστε ακόμη:
Πού «ακουμπούν» τις αποταμιεύσεις τους οι Έλληνες αποταμιευτές
Εφορία – Κατασχέσεις: Πότε επιστρέφονται χρήματα που έχουν δεσμευτεί σε τραπεζικούς λογαριασμούς