Ακόμα και τρεις φορές φθηνότερα τιμολόγια ρεύματος προσφέρουν οι προμηθευτές ρεύματος στην Ευρώπη κατά τις ώρες της ημέρας που υπάρχει πλεόνασμα παραγωγής και αυτό πρέπει να εφαρμοστεί και στη χώρα μας, με την επέκταση των έξυπνων μετρητών κατανάλωσης. Αυτό ανέφερε η υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου μιλώντας στο συνέδριο Ecomobility που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.
Το θεσμικό πλαίσιο για την δυναμική τιμολόγηση είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προϋποθέσεις ώστε η αύξηση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων να συνοδευτεί από τη βέλτιστη χρήση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας πρόσθεσε η κα Σδούκου. “Η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να γίνεται όταν οι τιμές είναι χαμηλές και να σταματά όταν η ζήτηση είναι υψηλή. Αυτό μπορεί να γίνει με την ψηφιοποίηση του δικτύου, τους έξυπνους μετρητές και την εισαγωγή δυναμικής τιμολόγησης στους λογαριασμούς ώστε να υπάρχει κίνητρο για τους καταναλωτές να προσαρμόζουν τις ώρες φόρτισης, κάτι που γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Δανία και η Μ. Βρετανία”, τόνισε.
Ο εθνικός ενεργειακός σχεδιασμός προβλέπει ότι το 2030 θα κυκλοφορούν 500.000 ηλεκτρικά οχήματα στους ελληνικούς δρόμους και ότι ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών πρέπει να προχωρήσει παράλληλα με το “πρασίνισμα” της παραγωγής ρεύματος ώστε να προκύψει το μέγιστο όφελος. Ανήγγειλε επίσης ότι πέρα από τις οδικές μεταφορές σχεδιάζεται και το πρώτο ηλεκτρικό φέρι – μπόουτ στην γραμμή Γαλατάς – Πόρος στο πλαίσιο της ένταξης του Πόρου στην πρωτοβουλία GR-eco islands.
Διαβάστε ακόμη
Αλλάζουν τα σταθερά μπλε τιμολόγια ρεύματος και γίνονται από 6 έως 12 μηνών διάρκειας
Ποιες φορολογικές δηλώσεις θα συμπληρώνει και θα υποβάλει από μόνη της η Eφορία
Μυτιληναίος: Στόχος το 30% στην αγορά ηλεκτρισμού έως το 2026 – Kοντράρει τη ΔΕΗ στα μερίδια αγοράς
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ