Για το φαινόμενο της υπερχείλισης λυμάτων στην παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος και τον τρόπο ανιμετώπισής του, μίλησε το πρωί της Παρασκευής ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης.
Αρχικά εξήγησε ότι «για να έχουμε υπερχείλιση στα λύματα πρέπει να μπει νερό της βροχής στους αγωγούς των λυμάτων. Αυτό κανονικά δεν πρέπει να συμβαίνει, έλα ντε που έχουμε 5% των κτισμάτων στην Αττική που έχουν παράνομες συνδέσεις στους αγωγούς λυμάτων. Αυτό σημαίνει ότι σε πολλές περιοχές που είναι μαζικό το πρόβλημα, όπως στην επίμαχη περιοχή, έχουμε υπερφόρτωση του συστήματος».
«Αυτό είναι γνωστό από το 2000. Αυτό που έχει ξεκινήσει να γίνεται είναι ένα μικρό έργο στην περιοχή που θα καλύψει το πρόβλημα. Πρόκειται για έναν αγωγό που θα είναι παράλληλος με τον υπάρχοντα και θα τελειώσει τέλη 2025-αρχές 2026. Παράλληλα δρομολογείται ένα μεγάλο έργο για έναν αγωγό που θα κινείται παράλληλα με την Αθηναϊκή Ριβιέρα» πρόσθεσε ο κ. Σκυλακάκης.
Ερωτηθείς για τις ευθύνες και πώς επιμερίζονται, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας απάντησε «η ευθύνη είναι ότι για 20 χρόνια δεν έχε αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των παράνομων συνδέσεων. Η ΕΥΔΑΠ έχει ευθύνη γιατί άνοιξε ένα καπάκι, ο δήμος αντικειμενικά πρέπει να φροντίζει η παροχέτευση ομβρίων να είναι αποτελεσματική».
Κατά τον κ. Σκυλακάκη «το σύνολο αυτού του πράγματος στην Αττική πρέπει να το αναλάβει η ΕΥΔΑΠ για να ξέρουμε έναν που θα είναι υπεύθυνος» για να προσθέσει «χρειαζόμαστε περισσότερη ευελιξία για να είναι πιο γρήγορη η ΕΥΔΑΠ στους διαγωνισμούς που κάνει και αυτό θα το κάνουμε με νομοσχέδιο τον Ιανουάριο».
Διαβάστε ακόμη
Αγορές: Tι προβλέπουν Goldman Sachs, JP Morgan και BofA για το 2025
ΣΓΟΥΡΔΑ 1870: Το τέλος μιας εταιρείας με ιστορία 154 ετών (pics)
ΤτΕ: Η συγκέντρωση του τραπεζικού κλάδου, πρόβλημα για την αξιολόγησή του
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα