Για όσους παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, είναι πλέον κοινό μυστικό ότι η βιασύνη για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται ένα μεγάλο λάθος.
Η αγορά φαίνεται να έχει φρενάρει μέσα στο 2023 (παρά την αύξηση σε απόλυτα νούμερα) ενώ οι Κινέζοι πιέζουν αφόρητα με δεκάδες νέα μοντέλα σε προσιτές τιμές.
Αυτό φέρνει στην επιφάνεια την ανάγκη για αναθεώρηση της πορείας προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό, με αρκετές εταιρείες να αναβάλουν ή να καθυστερούν τα νέα ηλεκτρικά τους και να δείχνουν εμπιστοσύνη στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η Audi για παράδειγμα απομακρύνεται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να αποτρέψει την άνοδο των κινεζικών εμπορικών σημάτων.
Η BMW και η Mercedes δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ούτε βραχυπρόθεσμα ούτε μεσοπρόθεσμα, και θα θα εξαντλήσουν την προθεσμία που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το νέο αφεντικό της Audi θα ακολουθήσει επίσης αυτή τη γραμμή, καθυστερώντας την έλευση των νέων ηλεκτρικών. Ο στόχος δεν είναι μόνο να ικανοποιήσει τους πελάτες, αλλά κρύβει και μια στρατηγική ενάντια στις κινεζικές μάρκες.
Tο 2023 ήταν μια χρονιά-κλειδί για τις κινεζικές μάρκες, οι οποίες έχουν κάνει μια ισχυρή παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά, ασκώντας μεγαλύτερη πίεση στις ευρωπαϊκές μάρκες.
Μια χρονιά κατά την οποία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επρόκειτο επίσης να γίνουν πραγματικοί πρωταγωνιστές, αλλά τα οποία, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των πωληθέντων μονάδων ξεπέρασε εκείνον του προηγούμενου έτους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto