Mία υποψηφιότητα συγκέντρωσε τελικά ο διαγωνισμός για το Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) που προωθείται με το μοντέλο των ΣΔΙΤ.
Ο διαγωνισμός προσέλκυσε το ενδιαφέρον της κοινοπραξίας ΤΕΡΝΑ- Ελλάκτωρ – Intrakat, παρά τις αρχικές πληροφορίες ότι θα υπήρχε και δεύτερη υποψηφιότητα από κοινοπραξία των ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος.
Το έργο που αναμένεται να αγγίξει τα 350 εκατ. ευρώ, είναι ένα από τα τρία τμήματα του ΒΟΑΚ που προχωρούν αυτή την περίοδο.
Το πρώτο, από τα Χανιά μέχρι το Ηράκλειο υλοποιείται με σύμβαση παραχώρησης και τον διαγωνισμό να είναι σε εξέλιξη.
Το τρίτο τμήμα, από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο θα υλοποιηθεί ως παραδοσιακό δημόσιο έργο με τις προσφορές να υποβάλλονται στις 22 Φεβρουαρίου.
Σε εκκρεμότητα παραμένει το κύριο τμήμα από τον Κίσσαμο Χανίων μέχρι το Ηράκλειο που θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης και με διόδια.
Διαβάστε ακόμη:
Σύμβαση leasing αντί δόσης για τα «κόκκινα» στεγαστικά δάνεια
Βγαίνει στο σφυρί το σπίτι-μουσείο του ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου στην Ακρόπολη
Μυστήριο στη Βρετανία: Γιατί εξαφανίζονται τα παλιά γραμματοκιβώτια