Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά του, φαίνεται όμως, ότι στην προσπάθεια αυτή, οι Έλληνες αντιμετωπίζουν εμπόδια, με μόνο το 25% να έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές αλλαγές, στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς.
Βασικό εμπόδιο στο δρόμο για πιο βιώσιμες επιλογές, είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα στην υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών. Πιο συγκεκριμένα, θεωρούν πως η αλλαγή των καθημερινών επιλογών, με στόχο την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας καθώς και τη μείωση χρήσης πλαστικού, είναι είτε πολύ δύσκολη (83%), είτε εξαιρετικά κοστοβόρα (89), είτε σημαντικά χρονοβόρα (73%), είτε απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την αποτελεσματικότητα των προϊόντων (58%).
Η εξοικονόμηση πόρων όμως, μπορεί να γίνει πιο απλή. Η καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» από την P&G συνεχίζεται, και χρησιμοποιεί τη δύναμη της πλατφόρμας Tik Tok, όπου σε συνεργασία με Tik Tok Creators δείχνει πως μέσα από τη χρήση καινοτόμων προϊόντων στην καθημερινότητά μας, μπορούμε όλοι να εξοικονομήσουμε, πιο απλά, ενέργεια, νερό και πλαστικό – ακόμα και να πετύχουμε κάποια μείωση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού.
Σήμερα, οι καταναλωτές χρειάζονται αποτελεσματικά προϊόντα, που ταυτόχρονα συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Για περισσότερα από 10 χρόνια, η P&G, με επιστημονικά δεδομένα, εντοπίζει τον αντίκτυπο των προϊόντων της στο περιβάλλον, σε όλο τον κύκλο ζωής τους και εστιάζει στη δημιουργία καινοτομίας που θα εξασφαλίσει την εξοικονόμηση ενέργειας, νερού και τη μείωση των απορριμμάτων, με απλό τρόπο, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην αποτελεσματικότητά τους.
Διαβάστε ακόμη
Ντέιβιντ Σόλομον: Ο CEO της Goldman Sachs πήρε bonus 23 εκατ. δολάρια και κυκλοφορεί νέο… άλμπουμ
Το disaster story και το νέο σφυρί για την ιστορική Φιλκεράμ – Johnson