Μεταξύ 198 και 205 εκατομμυρίων ευρώ εκτιμάται ότι θα είναι η επιβάρυνση της Motor Oil από την έκτακτη φορολόγηση που επέβαλε στα διυλιστήρια η κυβέρνηση μέσα στο καλοκαίρι.
Το ακριβές ποσό όπως διευκρίνισε κατά την τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές ο Αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Τζαννετάκης, θα προσδιοριστεί στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Το ανώτατο στέλεχος του πετρελαϊκού και ενεργειακού ομίλου αναφέρθηκε και στο τάνκερ Sounion, το οποίο μεταφέρει φορτίο της Μotor Οil και χτυπήθηκε από τους Χούθι στο λιμάνι της Υεμένης η οποία ελέγχεται από τους αντάρτες. Το Sounion μεταφέρει 150.000 τόνους αργού πετρελαίου και παραμένει ακινητοποιημένο.
Ο κ. Τζαννετάκης ανέφερε πριν από λίγο ότι κατόπιν πολιτικών παρεμβάσεων έγινε δεκτό από τους Χούθι να επιτρέψουν την επισκευή του πλοίου, τονίζοντας ότι οι επιπτώσεις για τον όμιλο από την καθυστέρηση στη παράδοση του φορτίο είναι ελεγχόμενες.
Υπενθυμίζεται ότι σημαντική αύξηση κερδών παρουσίασε ο Όμιλος Motor Oil το α΄εξάμηνο του 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2023, όπως φάνηκε από τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες. Ειδικότερα τα κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου διαμορφώθηκαν το Α’ εξάμηνο 2024 σε €361.999 εκατ. έναντι κερδών €275.412 εκατ. το Α’ εξάμηνο 2023 αυξημένα κατά 31,44%.
Διαβάστε ακόμη
UBS: Τι σημαίνουν οι αμερικανικές εκλογές για την ευρωπαϊκή οικονομία και τις αγορές
Σερί εξαγορών στην πληροφορική μέχρι το τέλος της χρονιάς – Τα μεγάλα και μικρά φετινά deals
Ερχεται ανανεωμένο στο πρώτο μισό του 2025 το «ολυμπιακό» ξενοδοχείο στο Μαρούσι
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ