Πόσο ενδιαφέρον μπορεί να έχει ένα βίντεο με έναν 19χρονο Αμερικανό να μετράει μέχρι το 100.000; Κι όμως, οι 24 ώρες – από το σύνολο των 44 ωρών που χρειάστηκαν για να φέρει εις πέρας το στόχο του – που αναρτήθηκαν το 2017 στο YouTube ήταν αρκετές για να ξεχωρίσουν τον νεαρό από τα χιλιάδες στιγμιότυπα, συγκεντρώνοντας δεκάδες χιλιάδες επισκέψεις μέσα σε λίγο διάστημα (αυτή τη στιγμή το βίντεο «I Counted To 100,000!» συγκεντρώνει 30.380.310 θεάσεις).
Από εκείνη την ημέρα, τα βίντεο του Αμερικανού δημιουργού έγιναν ολοένα πιο δημοφιλή με εκατομμύρια προβολών, μέχρι να φτάσει σήμερα τους 307 εκατ. συνδρομητές και να στεφθεί «βασιλιάς» του YouTube.
Ο 25χρονος σήμερα Τζίμι Ντόναλτσον, ή MrBeast, τον οποίο το περιοδικό Time το 2023 ανακήρυξε έναν από τους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, με εκτιμώμενη καθαρή αξία τα 700 εκατ. δολάρια (για το 2024), έχει καταφέρει με το ιδιαίτερο, συχνά παιδαριώδες, περιεχόμενό του να κερδίσει το κοινό.
Ο MrBeast, ο οποίος την ίδια στιγμή είναι ο τρίτος δημιουργός με τους περισσότερους ακολούθους στο TikTok με πάνω από 103 εκατομμύρια followers, δραστηριοποιείται και επιχειρηματικά έχοντας ιδρύσει τα εστιατόρια MrBeast Burger και τα σνακ Feastables.
Ο Ντόναλτσον είναι, όμως, ενεργός και σχετικά με περιβαλλοντικά ζητήματα, αφού μαζί με τον συνάδελφό του, δημιουργό περιεχομένου Μαρκ Ρόμπερ, ίδρυσαν το Team Trees, έναν συλλογικό έρανο που συγκέντρωσε 20 εκατ. δολάρια για τη δενδροφύτευση 20 εκατομμυρίων δέντρων (συνολικά 24.768.021) με στόχο τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Η επιτυχία τους, τους ώθησε να δώσουν πνοή σε ένα άλλο περιβαλλοντικό πλάνο, το Team Seas, σύμφωνα με το οποίο στόχος ήταν ο καθαρισμός των θαλασσών από απόβλητα.
Σε συνεργασία με άλλους YouTubers και τις οργανώσεις Ocean Conservancy και The Ocean Cleanup, ξεπέρασε κάθε προσδοκία αφού από τον Οκτώβριο του 2021 έως σήμερα, η πρωτοβουλία είχε ως αποτέλεσμα την απομάκρυνση περίπου 15 εκατ. κιλών πλαστικών και άλλων απορριμμάτων – συγκεκριμένα 15.458.514 απόβλητα – από παράκτιες περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Όταν ανακοινώθηκε το σχέδιό του, χιλιάδες δημιουργοί από 145 χώρες, με συνολικό αριθμό ακολούθων 1 δισεκατομμύριο, δημιούργησαν βίντεο σχετικά με τον έρανο προτρέποντας το κοινό να δωρίσει χρήματα, τα οποία στη συνέχεια διατέθηκαν σε προγράμματα καθαρισμού της Ocean Conservancy και τη χρηματοδότηση της Ocean Cleanup που «ψαρεύει» σκουπίδια, τα οποία καταλήγουν στους ωκεανούς αφού έχουν «ταξιδέψει» μέσα από ποτάμια.
Χάρη στη μαζική συμμετοχή της διαδικτυακής κοινότητας, με περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο και περισσότερα από 20 χιλιάδες διαδικτυακά κανάλια, η επιχείρηση Team Seas μετά την τεράστια καμπάνια ευαισθητοποίησης στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Ο Ρόμπερ μιλώντας για το επίτευγμα δήλωσε ότι αυτή θα μπορούσε να είναι απλώς η αρχή για περισσότερες δράσεις για το καλό του πλανήτη.
Σε ανάρτησή της στο Instagram η Τeam Seas πανηγύρισε αναφέροντας: «Τα καταφέρατε!!! Κάθε δωρητής. Κάθε εθελοντής. Κάθε συνεργάτης. Κάθε δημιουργός. Οι συνεργάτες μας @TheOceanCleanup & @OceanConservancy. Όλοι τα καταφέραμε! Μαζί, ως #TeamSeas».
Από την πλευρά της η Ocean Conservancy ευχαρίστησε όσους συμμετείχαν στην καμπάνια τονίζοντας ότι οι προσπάθειες όλων έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία του ωκεανού, της άγριας ζωής και των κοινοτήτων που εξαρτώνται από αυτόν. Όπως εξηγεί η οργάνωση μαζί με τους συνεργάτες της, απομακρύνουν εκατομμύρια κιλά σκουπιδιών και πλαστικού από τις ακτές κάθε χρόνο και υποστηρίζουν όσους προστατεύουν τον ωκεανό, τις παράκτιες κοινότητες και τη θαλάσσια άγρια ζωή.
Photo: Instagram/ teamseas
Διαβάστε ακόμη
Nike: Προσβολή για την Κίνα ή μια απλή διαφήμιση; – Τι συνέβη με ένα πλάνο (vid)
Hoper: 500 επισκέπτες έφτασαν στα ελληνικά νησιά με τα ελικόπτερά της (pics)
Ολυμπιακοί Αγώνες: Το κόστος για «Αθήνα 2004» και «Παρίσι 2024» (πίνακες)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ