Η μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης δεν είναι εύκολη και βλέπουμε οδηγούς να την αντιμετωπίζουν με δυσπιστία δικαίως ή άδικα.
Είτε πάντως είμαστε έτοιμοι να αποδεχθούμε τη δύση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, είτε όχι, το δρομολόγιό τους από το απόγειο προς το χρονοντούλαπο της Ιστορίας φαίνεται πως είναι δεδομένο και δεν μπορεί να αλλάξει σε καμία περίπτωση.
Πολλές εταιρείες είχαν δώσει τα ρέστα τους τα προηγούμενα χρόνια έτσι ώστε να εξελίξουν συστήματα μείωσης των απαιτήσεων σε ορυκτά καύσιμα και όχι της πλήρους απαλλαγής τους.
Toyota και Honda είναι δύο μονάχα από αυτές που εξέλιξαν υβριδικά συστήματα που βοηθούν στη μειωμένη εκπομπή CO2 και δεν ασχολήθηκαν σε καμία περίπτωση με την ηλεκτροκίνηση. Αντιθέτως η Tesla έπιασε τον παλμό του αύριο, όπως και η Nissan που απέδειξε με το Leaf ότι μπορεί να περάσει στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά αν οι χώρες ήταν ανεξάρτητες στο θέμα της αυτοκίνησης ή γενικότερα στο θέμα του εμπορίου.
Η Ινδία για παράδειγμα είναι μία περίπτωση με τεράστια αγορά και εγχώρια παραγωγή με τα Tata και Mahindra να κινούν τα νήματα. Η μεγάλη χώρα θα μπορούσε να τηρήσει τους δικούς της κανόνες, ενώ και η Ρωσία για άλλους λόγους τείνει να αυτοαποκλειστεί από τις υπόλοιπες αγορές.
Για να το θέσουμε ωμά, τον απόλυτο έλεγχο έχουν οι ΗΠΑ, η Ευρώπη και η Κίνα, η κάθε μία για ξεχωριστό λόγο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto