Η απαγόρευση της Κομισιόν για τους θερμικούς κινητήρες, η οποία αναμένεται να ισχύσει έπειτα από 13 χρόνια, δεν αφορά τα μέλη της «ESCA» («European Small Volume Car Manufacturers Alliance»).
Πρόκειται για μια Ένωση εταιρειών οι οποίες παράγουν οχήματα υψηλών και υπερύψηλων επιδόσεων αλλά ο ετήσιος αριθμός των αυτοκινήτων που κατασκευάζουν και πωλούν στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι μικρότερος από 10.000.
Ο λόγος εξαίρεσής τους έχει να κάνει πρώτον με το γεγονότος ότι η ετήσια παραγωγή τους είναι σχετικά περιορισμένη και δεύτερον επειδή έχουν δεσμευτεί ήδη ότι θα δημιουργούν νέα μοντέλα είτε με Plug-in Hybrid διάταξη κινητήρα είτε αμιγώς ηλεκτρικά.
Ωστόσο, εταιρείες όπως η Ferrari, η Lamborghini και η Aston Martin δεν ανήκουν στη συγκεκριμένη Ένωση, κυρίως επειδή ο συνολικός όγκος των μοντέλων τους ξεπερνούν το συγκεκριμένο όριο κατ’ έτος.
Η Ε.Ε. αποφάσισε να δώσει σε αυτές παράταση για να πληρούν τα θεσμοθετημένα όρια προστασίες του περιβάλλοντος. Ως επιπλέον ωφέλεια γι’ αυτές είναι ότι έχουν το απαιτούμενο διάστημα να πληρούν το εξελίξουν περισσότερο τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματά τους που θα δημιουργήσουν μελλοντικά.
Ως γνωστόν, η Ferrari έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της το 2025, ενώ πρόσφατα ο Stephan Winkelmann, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini S.p.A., δήλωσε ότι ο Όμιλος Volkswagen πρόκειται να επενδύσει 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου 1,73 δισεκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα ισοτιμία) ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε, σύμφωνα με το newsauto.
Το ποσό αφορά στον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της ιταλικής εταιρείας και την εξέλιξη και παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της.
Διαβάστε ακόμη:
ΤUI: Αναμένεται ρεκόρ όλων των εποχών για τον ελληνικό τουρισμό
Άννα Αγγελικούση: H Χιώτισσα εφοπλίστρια με τις μεγάλες επενδύσεις
Σταϊκούρας: Θα δημιουργηθεί νέος δημοσιονομικός χώρος που και πάλι θα επιστραφεί στους πολίτες