Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από την S&P Global Mobility αποκάλυψε ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων, αναδεικνύοντας ένα ποικίλο φάσμα προτιμήσεων σε αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά.
Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, η μελέτη δείχνει ότι οι ιδιοκτήτες EV δεν είναι αποκλειστικά αφοσιωμένοι στα ηλεκτρικά οχήματα, με σχεδόν τα μισά νοικοκυριά που είναι κάτοχοι EV να επιλέγουν ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης ως επόμενη αγορά τους, εξαιρουμένων των ιδιοκτητών Tesla που παρουσιάζουν υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης.
Η μελέτη, η οποία καλύπτει στοιχεία έως τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, έδειξε ότι το 52,1% των νοικοκυριών με EV θα μείνουν πιστά στον ίδιο τύπο καυσίμου για την επόμενη αγορά οχήματος.
S&P Global Mobility noted that Tesla’s entire vehicle lineup sees high customer retention rates overall. Even within Tesla’s lineup, however, the Model 3 sedan was a standout in terms of model loyalty, with more than 74% of returning consumers remaining loyal to the EV maker.… pic.twitter.com/5IjOqcAZ0D
— TeslaEspresso (@TeslaEspresso) October 9, 2023
Το υπόλοιπο ποσοστό, περίπου ένας στους δύο, δεν επιβεβαιώνει ότι θα επιμείνει ηλεκτρικά και ότι θα εξέταζε το ενδεχόμενο να επιστρέψει σε μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η μελέτη αποκάλυψε ενδιαφέροντα ποσοστά αφοσίωσης ανά μάρκα. Οι ιδιοκτήτες Nissan EV επέδειξαν την υψηλότερη αφοσίωση, με το 63,2% να επιλέγει ένα άλλο EV ως το επόμενο όχημά του. Η Chevrolet ακολούθησε από κοντά με ποσοστό αφοσίωσης 60,7%, ειδικά μεταξύ των ιδιοκτητών Chevrolet Bolt.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγοραστές πολυτελών οχημάτων παρουσίασαν αξιοσημείωτα ποσοστά αφοσίωσης στα EV, με τη Mercedes-Benz να προηγείται με 56,6%.
Tesla’s owner loyalty is industry leading. But take other-brand EV owners buying their next vehicle, and nearly half go back to internal combustion. That could pose a problem for legacy automakers relying on people to stick with EVs.https://t.co/XrCoasPmHJ pic.twitter.com/Pyc1UXa7e7
— S&P Global Mobility (@SPGMobility) October 12, 2023
Η Jaguar, η Audi και η Porsche επέδειξαν επίσης σημαντική αύξηση της αφοσίωσης στα EV, ενώ η BMW παρουσίασε μια μικρή πτώση.
Οι αναλυτές της έρευνας τόνισαν τη σημασία της διατήρησης των ιδιοκτητών EV εντός της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.
Τόνισαν επίσης ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν σημαντικά στην ανάπτυξη των EV, καθιστώντας κρίσιμη την αποτροπή της επιστροφής των ιδιοκτητών EV σε οχήματα εσωτερικής καύσης, υπογραμμίζοντας το ανταγωνιστικό τοπίο που οδηγεί σε αυτή την τάση.
Διαβάστε ακόμη
Πλειστηριασμοί: Βροχή σφυριών στην Αθήνα για την… «Ακίνητα Μυκόνου Α.Ε.» (pics)
ΔΕΗ: Αυξημένο το τιμολόγιό της τον Νοέμβριο 2023 κατά 1,5 λεπτό σε σχέση με τον Οκτώβριο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ