Το καλάθι των ψηφιακών υπηρεσιών διευρύνει ο ΔΕΔΔΗΕ, ρίχνοντας το βάρος του στην αναβάθμιση του δικτύου και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
«Η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας σηματοδοτεί την νέα εποχή, την αλλαγή και την εξέλιξη και μια πιο πελατοκεντρική αντίληψη» δήλωσε χθες στο πλαίσιο της εκδήλωσης για το rebranding, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Τάσος Μάνος, επισημαίνοντας ότι από την στασιμότητα, ο ΔΕΔΔΗΕ, περνά στην εποχή της ανάπτυξης. Έδωσε έμφαση στην συμβολή του ΔΕΔΔΗΕ στην ενεργειακή μετάβαση, αναφέροντας ότι θα είναι καταλυτικός ο ρόλος του στην μετεξέλιξη της ενεργειακής αγοράς.
Ως παράδειγμα έφερε την ανάγκη για αύξηση του μεριδίου των ΑΠΕ, λέγοντας ότι φέτος θα συνδεθούν στο δίκτυο τριπλάσιες μονάδες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) σε σύγκριση με το 2020. Μέχρι το Νοέμβριο είχαν συνδεθεί 1.619 μονάδες. Ο επικεφαλής του ΔΕΔΔΗΕ ανέφερε ότι η εταιρεία έχει προγραμματίσει συνολικές επενδύσεις 3 δις. ευρώ έως το 2028. Στο μεσοδιάστημα προγραμματίζονται επενδύσεις από 210 εκ. ευρώ φέτος, σε 400 εκ. ευρώ την επόμενη τετραετία.
Κατά την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας του ΔΕΔΔΗΕ, ο κ. Μάνος επανέλαβε και το σχέδιο υπογειοποίησης του δικτύου, το οποίο μέσα στον επόμενο χρόνο θα καλύψει 1.000 χιλιόμετρα δικτύου, μία συνολική επένδυση ύψους 100 εκατ. ενώ το 2023 θα επενδυθούν άλλα 150 εκατ. για την υπογειοποίηση 1.500 χιλιομέτρων δικτύου.
Η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ αναφέρθηκε χθες αναλυτικά και στο πακέτο των υπηρεσιών που θα λανσάρει ο διαχειριστής για να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες του. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία επιστρατεύει τον «ψηφιακό βοηθό», ο οποίος θα δέχεται τα ερωτήματα των επισκεπτών και θα τους καθοδηγεί προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.
Ο ΔΕΔΔΗΕ ξεκινά επίσης και μια νέα εφαρμογή εξυπηρέτησης που θα επιτρέψει στους πελάτες του να διεκπεραιώσουν τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά (π.χ από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή).
Παράλληλα, απλοποιούνται οι διαδικασίες και για την αναγγελία βλάβης. Πέρα από την εφαρμογή στο site, δημιουργήθηκε mobile app για να μπορεί ο πολίτης εύκολα και γρήγορα να ενημερώνει για τυχόν βλάβη και από το κινητό του τηλέφωνο.
Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί στο 11500 όλο το 24ωρο τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και για κάθε αίτημα εξυπηρέτησης ή επικοινωνίας, ενώ σύντομα θα ανακοινωθεί νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή κλήσεων από σταθερά και κινητά.
Ηλεκτρονικά θα μπορούν υποβληθούν και οι αιτήσεις για συνδέσεις υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, οι εργασίες πεδίου του τεχνικού προσωπικού ψηφιοποιούνται (π.χ εργασίες για τις μετρήσεις καταναλώσεων, για έγκυρη και αξιόπιστη διεκπεραίωση αλλά και για αμεσότερη επικοινωνία με τους καταναλωτές).
Ταυτόχρονα μπαίνει σε εφαρμογή η διαχείριση του στόλου των οχημάτων με την εφαρμογή της τηλεματικής, ώστε να υπάρξει αποτελεσματικότερη ανταπόκριση σε κάθε αναμενόμενο ή έκτακτο γεγονός.