H Coca-Cola Company υλοποιεί στρατηγικό πλάνο για την ελαχιστοποίηση των συσκευασιών των προϊόντων της, που θα ξεδιπλωθεί και κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 στο Παρίσι.
Όπως ανέφεραν στελέχη του πολυεθνικού ομίλου σε ειδική παρουσίαση στο Κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στις Βρυξέλλες, η στρατηγική με τίτλο «Ένας Kόσμος χωρίς Απορρίμματα» έχει ως στόχο τη συλλογή και ανακύκλωση μίας αλουμινένιας ή γυάλινης φιάλης για καθεμία που πωλείται, μέχρι το 2030.
Προς την κατεύθυνση αυτή, η Coca-Cola Company θέτει ως στόχο την πώληση, τουλάχιστον το 25% των προϊόντων της, παγκοσμίως, σε επαναπληρούμενες και επιστρεφόμενες γυάλινες ή πλαστικές φιάλες ή σε μηχανήματα αναψυκτικών με επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες.
Με ορίζοντα το 2030 στόχος της εταιρείας είναι μία στις δύο συσκευασίες να είναι από ανακυκλωμένα υλικά. Σήμερα, η εταιρεία έχει πετύχει τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών σε ποσοστό 40% στο γυαλί και 50% στο κουτάκι.
Το 2024, για πρώτη φορά στην ιστορία των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, η εταιρεία θα διαθέτει τα αναψυκτικά της σε επιστρεφόμενες και επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες, ώστε να διασφαλίζεται η συλλογή και ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση τους.
Επίσης, μέχρι το 2025, η εταιρεία επιδιώκει το 100% των συσκευασιών της, παγκοσμίως, να είναι ανακυκλώσιμες, ποσοστό που, ήδη, σήμερα τοποθετείται στο 90%.
Η εταιρεία δίνει έμφαση και στον επανασχεδιασμό των συσκευασιών της, επιδιώκοντας τη μείωση του αποτυπώματός της.
Ενδεικτικά, η Coca-Cola Company υπολογίζει ότι ο λεπτότερος λαιμός που θα αποκτήσουν οι φιάλες της, που διανέμονται σε 29 χώρες μέσω της (εταιρείας διανομής) Coca-Cola Europacific Partners, θα επιτρέψουν την μείωση της ποσότητας του πλαστικού κατά 9.100 τόνους ετησίως.
Διαβάστε ακόμη
Εκτός περιοχών τουριστικής ανάπτυξης οι ανεμογεννήτριες (χάρτης)
Panic button: Πόσες γυναίκες έχουν κάνει χρήση της εφαρμογής – Επάκταση και άλλες πόλεις
Nissan – Daniel Patrick: Μια απροσδόκητη συνεργασία για… μέσα στο σπίτι (tweets + vid)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ