Εκτός ελέγχου φαίνεται να βρίσκονται οι αυξήσεις στα καύσιμα με τους καταναλωτές να προσπαθούν με κάθε τρόπο να μειώσουν το κόστος χρήσης των αυτοκινήτων τους. Τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα για τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες φορτηγών και άλλων οχημάτων καθώς οι καταναλώσεις diesel είναι πολύ υψηλές και το κόστος χρήσης κυριολεκτικά έχει ξεφύγει…
Το οικονομικό επιτελείο έχει ήδη ανακοινώσει την επέκταση της επιδότησης στο πετρέλαιο κίνησης κατά 0,15 ευρώ για κάθε λίτρο στην αντλία των πρατηρίων ωστόσο φαίνεται ότι αυτή εξανεμίζεται αμέσως από τις συνεχείς αυξήσεις.
Στη βενζίνη οι αυξήσεις μέσα σε διάστημα μόλις 15 ημερών είναι πολλαπλάσιες από εκείνες που έχουν καταγραφεί στο diesel και στο Υγράεριο και πλέον τα 40 ή 45 ευρώ που δίνει το κράτος στους ιδιοκτήτες βενζινοκίνητων οχημάτων δεν αρκούν για να γεμίσουν ούτε το μισό ρεζερβουάρ…
Στις 15 Μαΐου η τιμή της βενζίνης είχε διαμορφωθεί κατά μέσο όρο στα 2,204 ευρώ, κάτι που πρακτικά σημαίνει πως τα 45 ευρώ του fuel pass αρκούν για να προμηθευτεί ένας οδηγός μόλις 20 λίτρα καυσίμου ενώ οι αυξήσεις θα συνεχιστούν…
Άλλωστε, η τιμή στην οποία πουλά το διυλιστήριο είναι στα 2,10 ευρώ!
Αναλυτικές οι αυξήσεις ανά καύσιμο
Την Πρωτομαγιά σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων ανέρχονταν σε 2,086 ευρώ το λίτρο.
Την επόμενη εβδομάδα (8/5) η τιμή του συγκεκριμένου καυσίμου ανέρχονταν σε 2,168 ευρώ και στις 15 Μαΐου η τιμή της αμόλυβδης είχε σκαρφαλώσει στα 2,204 ευρώ το λίτρο. Δηλαδή σε διάστημα 15 ημερών η τιμή της αμόλυβδης είχε αυξηθεί κατά 0,118 ευρώ το λίτρο!
Η τιμή της super αμόλυβδης των 100 οκτανίων την Πρωτομαγιά κυμαίνονταν σε 2,247 ευρώ το λίτρο ενώ στις 8 Μαΐου η τιμή της ανέρχονταν σε 2,314 ευρώ.
Στις 15 Μαΐου η τιμή της super αμόλυβδης βενζίνης κυμαίνονταν σε 2,351 ευρώ το λίτρο με αποτέλεσμα από τις αρχές Μαΐου να έχει αυξηθεί κατά 0,104 ευρώ το λίτρο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto