search icon

Ελλάδα

Το μετρό Θεσσαλονίκης έκανε το πρώτο του δρομολόγιο – Στους επιβάτες και ο πρωθυπουργός (vids)

Ο βασικός άξονας της γραμμής 1 του μετρό θα εκκινεί από το ύψος του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού και θα φτάνει μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας - Μητσοτάκης: «να περάσουμε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου που ξεκινά δοκιμαστική λειτουργία».

Tο πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του μετρό Θεσσαλονίκης με επιβάτες πραγματοποιήθηκε νωρίς το πρωί της Πέμπτης.

Δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη είχαν την ευκαιρία να επιβιβαστούν σε τρένο του μετρό Θεσσαλονίκης από τον σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» και να πάνε μέχρι τον τερματικό σταθμό, στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

Όπως έχει προαναγγείλει και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, αναμένεται να λειτουργήσει στις αρχές του 2024.

Ο βασικός άξονας της γραμμής 1 του μετρό Θεσσαλονίκης θα εκκινεί από το ύψος του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού και θα φτάνει μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

Η διαδρομή της Γραμμής 1 θα γίνεται σε 17 λεπτά

Όλοι οι σταθμοί εκτός της Βενιζέλου, σύμφωνα με πληροφορίες του GR Times, έχουν διαμορφωθεί πλήρως, ενώ διαθέτουν και ειδικά υαλοπετάσματα, τις πόρτες ασφαλείας τύπου PSD, που θα αποτρέπουν ενδεχόμενο ατυχήματος.

Η δοκιμαστική διαδρομή στο κομμάτι νέου σιδηροδρομικού σταθμού μέχρι το Σιντριβάνι έγινε με ταχύτητα που έφτανε μέχρι τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς ο έλεγχος του συρμού ήταν χειροκίνητος, ενώ στη συνέχεια το κομμάτι της διαδρομής από το Σιντριβάνι μέχρι και το αμαξοστάσιο στην Πυλαία έγινε με ταχύτητες που μπορούσαν να φτάσουν τα 80 χιλιόμετρα, με το συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής να είναι πλήρως αυτόματο όσον αφορά την κίνηση του συρμού.

Στην κανονική λειτουργία του μετρό, όταν το έργο παραδοθεί, η διαδρομή έκτασης 9,6 χλμ. από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και  το αμαξοστάσιο στην Πυλαία , ανάμεσα σε 13 σταθμούς, θα γίνεται μέσα σε 17 λεπτά.

Κάθε στάση έχει απόσταση η μία από την άλλη 500 με 700 μέτρα. Το τρένο θα πιάνει ταχύτητα έως και 80 χιλιόμετρα την ώρα και στόχος είναι να έρχεται συρμός ανά 90 δευτερόλεπτα.

Ο πρόεδρος της Αττικό ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νίκος Ταχιάος, ο οποίος ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας του μετρό, έκανε λόγο για ένα από τα πιο σύγχρονα και ασφαλέστερα μετρό στον κόσμο.

 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπήκε στο μετρό Θεσσαλονίκης και έκανε όλη τη διαδρομή της γραμμής

Όπως έχει προαναγγείλει ο κ. Μητσοτάκης, το μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2024.

«Όσοι μας συνόδευσαν σήμερα διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση τήρησε στο ακέραιο τη δέσμευση να παραδώσει στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη, προστατεύοντας ταυτόχρονα και την πολύ πλούσια πολιτιστική κληρονομιά», είπε ο πρωθυπουργός μόλις αποβιβάστηκε από το τρένο.

Σημείωσε ότι είναι πολύ σημαντική ημέρα για την Θεσσαλονίκη και τους Θεσσαλονικείς και ευχαρίστησε όλους όσοι εργάστηκαν για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος και «να περάσουμε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου που ξεκινά δοκιμαστική λειτουργία».

Διαβάστε ακόμη

Εκλογές 2023: Πότε επιστρέφονται πινακίδες και άδειες οδήγησης – Ποιοι εξαιρούνται

Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για νέους: Άνοιξε η πλατφόρμα – Τα κριτήρια για την επιδότηση (vid)

Η ιστορία πίσω από το θαύμα του αμπελώνα της Τήνου – Αυτά είναι τα κρασιά – διαμάντια

Εκλογές 2023

Πού ψηφίζω: Μάθετε πού ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.

Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.

Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε

Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version