Με αγωνία περιμένουν μαθητές και εκπαιδευτικοί να δουν αν θα μπορέσει σήμερα να λειτουργήσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και να επιβεβαιωθεί η δέσμευση της εταιρίας που έχει αναλάβει την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης αλλά και του υπουργείου Παιδείας, ότι όλα θα πάνε καλά.
Με το «καλημέρα» στη χθεσινή «πρεμιέρα» άρχισαν τα προβλήματα με την τηλεκπαίδευση για τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Χθες τo πρωί κατά τη δεύτερη σχολική χώρα «έπεσε» η πλατφόρμα Webex , με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση και εκνευρισμός σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και γονείς .
Στην αποκατάσταση της λειτουργίας Webex προχώρησε από νωρίς χθες, το απόγευμα η Cisco. Όπως είπε στο protothema.gr ο Νίκος Λαμπρογεώργος στέλεχος της εταιρίας στην Ελλάδα «η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία»).
Τόνισε επίσης ότι: «συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον.Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος. Το πρόβλημα δεν αφορούσε μόνο τη χώρα αλλά όλη την Ευρώπη και οφείλεται σε τεχνικό λάθος ενός κέντρου στο Λονδίνο».
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr