Μετά από τους απαραίτητους ελέγχους ο μετροπόντικας (TBM) S1323-A που κατασκευάστηκε αποκλειστικά για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, είναι έτοιμος να ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα.
Μέσω της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, οι πολίτες θα πηγαίνουν σε χρόνο ρεκόρ από του Γουδή στην Κυψέλη σε 13 λεπτά και από το Άλσος Βεΐκου στα Εξάρχεια σε 7 λεπτά.
Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 θα συνδέει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή, θα περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς και θα διατρέχει τέσσερις δήμους (Γαλατσίου, Αθηναίων, Καισαριανής, Ζωγράφου). Το μήκος της θα ανέρχεται στα 13 χλμ. και εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί περί τους 340.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.
Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 εκτιμάται πως θα τεθεί σε λειτουργία για το επιβατικό κοινό το 2029, ενώ ήδη έχουν στηθεί τα πρώτα εργοτάξια.
Ένα από αυτά βρίσκονται στην Κατεχάκη, όπου έχει ξεκινήσει η διάνοιξη του φρέατος από το οποίο θα μπει ο πρώτος «μετροπόντικας» στις αρχές του νέου έτους. Το έργο το έχει αναλάβει το σχήμα ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM.
Διαβάστε ακόμη:
Πώς η πτώση του ευρώ «πληγώνει» τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις
Οι traders «βλέπουν» αύξηση 100 μονάδων στα επιτόκια της ΕΚΤ
Ηλεκτρικό ρεύμα: Πτώση στα €395,22 ευρώ την Πέμπτη 25/8 για τη μεγαβατώρα στην Ελλάδα