Περίπου το 15% του αυτοκινητοδρόμου Ξυνιάδα-Τρίκαλα, απομένει για να ολοκληρωθεί το πρώτο σκέλος του Ε65, που αναμένεται να παραδοθεί έως τα τέλη Μαρτίου του 2017.
Στην Τέρνα, έχει ανατεθεί από το υπουργείο Υποδομών και το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που θα κουμπώσει με τον Ε65, που είναι το Λαμία -Ξυνιάδα, το οποίο είχε αφαιρεθεί από την παραχώρηση το 2013, όταν ξεκίνησε η επαναδιαπραγμάτευση των οδικών αξόνων.
Στο Ξυνιάδα – Τρίκαλα, λειτουργούν τρία εργοτάξια (Ανάβρας, Καρδίτσας γέφυρας Πηνειού), στα οποία στο τέλος Σεπτεμβρίου απασχολούνταν περισσότερα από 636 άτομα ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνταν (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ανερχόταν σε 476.
Με την ολοκλήρωση του Ε65, το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, αντί των 2 ωρών και 30 λεπτά σήμερα. Το έργο αποτελείται από 15 κόμβους, 6 Σταθμούς Εξυπηρέτησης, Αυτοκινητιστών, 3 Σταθμούς Πυροσβεστικής και Τροχαίας, 7 Σήραγγες διπλού κλάδου (Συνολικό Μήκος 18,3 χλμ),146 Γέφυρες, Άνω και Κάτω Διαβάσεις και 88 Διαβάσεις Πανίδας.
Το έργο των 231 χλμ. συνολικά, θεωρείται στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της χώρας και αφορά στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδος (Ε65), από τον ημικόμβο του ΠΑΘΕ στο ύψος των Θερμοπυλών έως τον ανισόπεδο κόμβο με την Εγνατία οδό (συνολικό μήκος 174 χλμ.), καθώς και στη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος του Π.Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας συνολικό μήκος 57 χλμ.
Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διασχίζει τον κάμπο της Φθιώτιδας, την οροσειρά της Όθρυος, το Θεσσαλικό κάμπο και τον Πηνειό ποταμό περνώντας πλησίον των πόλεων Καρδίτσας, Τρικάλων, Καλαμπάκας μέχρι τους πρόποδες των Αντιχασίων, τον Ίωνα ποταμό και την οροσειρά των Χασίων για να ενωθεί τελικά με την Εγνατία Οδό, δυτικά των Γρεβενών.
Σύμφωνα με την Κεντρική Οδό που κατασκευάζει το έργο, ο Ε65 συνεισφέρει στην περιφερειακή ανάπτυξη και οικονομική συνοχή, ολοκληρώνει το σύστημα μεταφορών σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, βελτιώνει τις κυκλοφοριακές ταχύτητες, τις συνθήκες ασφαλείας και περιορίζει τα ατυχήματα, συνδέει την κεντρική Ελλάδα με τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, συνδέει τους λιμένες Ηγουμενίτσας και Βόλου και εξασφαλίζει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.