Σε δέσμευση ότι θα υπάρξει αύξηση του κομίστρου στα ταξί προχώρησε ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος αμέσως μόλις σταθεροποιηθεί η κατάσταση της πανδημίας του κορωνοϊού στο προεδρείο της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Ταξί με το οποίο συναντήθηκε.
Παράλληλα τον επόμενο μήνα αναμένεται να ανοίξει και η πλατφόρμα για την ενισχυμένη επιδότηση που θα φτάνει και τα 22.500 ευρώ ανά αιτούντα για την αντικατάσταση συμβατικού οχήματος ταξί με ηλεκτροκίνητο. Ωστόσο, όπως επεσήμανε στους αυτοκινητιστές ο υπουργός Περιβάλλοντος, Κώστας Σκρέκας με τον οποίο συναντήθηκαν, σε πρώτη φάση θα καλυφθούν μόνο 2.000 αιτήσεις.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τα όσα είπε ο υπουργός Περιβάλλοντος:
- Η πλατφόρμα για την κατάθεση των αιτήσεων θα ανοίξει στο τέλος Φεβρουαρίου.
- Το συνολικό ποσό της επιδότησης (έως 22.500 ανά αιτούντα) θα μοιραστεί αναλογικά ανά Περιφέρεια.
- Σε πρώτη φάση η επιδότηση μπορεί να καλύψει έως 2.000 αιτήσεις.
- Όσοι υποβάλλουν αίτηση και προβούν σε παραγγελία ηλεκτροκίνητου ταξί θα έχουν το ίδιο δικαίωμα παράτασης (στην αντικατάσταση αυτοκινήτου) που ισχύει και για τα υπόλοιπα οχήματα ταξί.
- Στη συνάντηση με τον υφυπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο συζητήθηκαν όλα τα ζητήματα του κλάδου και ιδιαίτερα το αίτημα για άμεση ένταξη του ΚΑΔ 4932 στις πληττόμενες επιχειρήσεις, η διεύρυνση της δνυατότητας για 7θέσια και 9θέσια ταξί και σε άλλες περιφέρειες της χώρας, άμεση αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των ΕΙΧ και ο έλεγχος στις ιστοσελίδες των ΕIΧ (που πουλάνε διαδρομές κάτω των προκαθορισμένων τιμών).
Η Ομοσπονδία ζήτησε επίσης την αύξηση κομίστρου, αίτημα το οποίο ο κ. Παπαδόπουλος χαρακτήρισε δίκαιο δεσμευόμενος ότι θα εισηγηθεί την υλοποίησή του, αμέσως μόλις σταθεροποιηθεί η κατάσταση με την υγειονομική κρίση.
Για τα 7θέσια και 9θέσια δεσμεύτηκε ότι σύντομα αυτή τη δυνατότητα θα την έχουν όλοι οι αυτοκινητιστές ταξί της χώρας, ενώ για την υποκλοπή έργου από τα Ε.Ι.Χ, προανήγγειλε την έκδοση υπουργικής απόφασης, η οποία θα προβλέπει ποινές για αναρτήσεις και διαφημιστικά μηνύματα ιστοσελίδων που προσφέρουν μεταφορές με λιγότερα χρήματα από αυτά που προβλέπει ο νόμος.
Αναφορικά με τον νόμο που αφορά την Αστυπάλαια και την εισαγωγή νέων τρόπων μετακίνησης, ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι είναι μέρος του προγράμματος SMART & SUSTAINABLE ISLAND, αφορά αποκλειστικά το συγκεκριμένο νησί και δεν επηρεάζει τις υπηρεσίες που παρέχουν τα ταξί στην υπόλοιπη χώρα.
Διαβάστε ακόμη:
Τις λίρες από τα σεντούκια πουλάνε οι Έλληνες – Πόσα τεμάχια ρευστοποίησαν εν μέσω πανδημίας
Βαγγέλης Μαρινάκης: Έβαλε 32 δεξαμενόπλοια στην κοινοπραξία Heidmar
Μετάλλαξη Όμικρον: Η Βρέμη έχει τα υψηλότερα ποσοστά μολύνσεων και… εμβολιασμένων