Διαλειτουργικότητα μεταξύ των συστημάτων για την καλύτερη προσαρμογή των δεδομένων σε ό,τι έχει να κάνει με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και πληρωμές εισιτηρίων μέσω πιστωτικών καρτών προωθεί το υπουργείο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με στόχο να φέρει πιο κοντά την τεχνολογία στην καθημερινή χρήση των μέσων.

Την εικόνα έδωσε χθες ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, κ. Γιάννης Ξιφαράς, με αφορμή την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας της FREE NOW που αντικαθιστά την BEAT διευρύνοντας τις επιλογές για τους χρήστες πέραν των ταξί και στα ηλεκτρικά ποδήλατα– σε πρώτη φάση- για τη μετακίνησή τους μέσα στην πόλη.

«Η μικροκινητικότητα σαν υπηρεσία είναι ένα βασικό ζητούμενο για το υπουργείο γιατί διευκολύνει τον πολίτη και μπορεί έτσι να συνδυάσει καλύτερα τα ΜΜΜ», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Ξιφαράς. «Θέλουμε διαλειτουργικότητα κι έχουμε ήδη ξεκινήσει μία διαδικασία προκειμένου να διασφαλίσουμε την τυποποίηση της πληροφορίας ώστε τα δεδομένα να είναι διαθέσιμα για ευρύτερη χρήση», επεσήμανε ο ίδιος παραπέμποντας ουσιαστικά σε αυτό που ισχύει σήμερα σε άλλες ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις. Εκεί όπου ο χρήστης μιας πλατφόρμας όταν μετακινείται μπορεί να κάνει χρήση πολλών διαφορετικών λύσεων ανάλογα με το χρόνο του και το κόστος που είναι διατεθειμένος να πληρώσει. Για παράδειγμα μέσα από τις εφαρμογές στις σχετικές πλατφόρμες, τύπου FREE NOW μπορεί να επιλέξει τη βέλτιστη διαδρομή, χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα μεταφοράς, είτε αυτά είναι ιδιωτικά είτε ακόμη δημόσια, από λεωφορείο μέχρι ποδήλατο, ταξί ή και ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο μέσω της υπηρεσίας car sharing.

Ο κ. Ξιφαράς αναφέρθηκε και σε μία δεύτερη πρωτοβουλία για μεγαλύτερη ευελιξία στον τελικό χρήστη και αυτή αφορά στο αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου e-ticket: «Εχει ξεκινήσει μία διαδικασία ώστε να προχωρήσουμε σε συνεργασία με τον ανάδοχο και τις τράπεζες, ώστε να δίνεται η δυνατότητα για αγορά του εισιτηρίου μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ώστε να συμβασιοποιηθεί η νέα λύση».

Διαβάστε ακόμα:

Σύνοδος Κορυφής: Eφαρμόσιμες λύσεις για μείωση των τιμών του φυσικού αερίου μέσω πλαφόν θα ζητήσουν οι «27»

Motor Oil: Μεγαλώνει η πλωτή δεξαμενή LNG στην Κόρινθο – Δύο νέα τερματικά από Κοπελούζο και Elpedison

Θάνος Αγγελάκης: Νέα εποχή στην Αγγελάκης με ένα φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο 30 εκατ. ευρώ