search icon

Ελλάδα

Σταϊκούρας: «Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι αλλάζουν τη Δυτική Ελλάδα – Σημαντικό το αναπτυξιακό πρόσημο»

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισκέφτηκε τα εργοτάξια των μεγάλων οδικών έργων Ακτίου - Αμβρακίας και της Ολυμπίας Οδού, στο τμήμα Πατρών - Πύργου

«Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι αλλάζουν τη Δυτική Ελλάδα», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μετά τις διαδοχικές επισκέψεις που πραγματοποίησε σήμερα στα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία.

Ο υπουργός συνοδευόταν από την υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, και τη γενική γραμματέα Υποδομών, Μαρία – Έλλη Γεράρδη.

Ειδικότερα, όπως σημείωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας σε δηλώσεις του: «Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε δύο από τα εμβληματικά έργα που παρουσιάσαμε κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων και βρεθήκαμε στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου Ακτίου – Αμβρακίας, καθώς και της “Ολυμπίας Οδού” στο τμήμα Πατρών – Πύργου, στην περιοχή Καμίνια».

Και συνέχισε: «Με την κατασκευή των νέων σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων αλλάζει ο οδικός χάρτης της Δυτικής Ελλάδας, η οποία αποκτά ένα σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας.

Με αποτελεσματικότητα, σχέδιο και σκληρή δουλειά, επιταχύνουμε και υλοποιούμε άμεσα τα μεγάλα έργα της χώρας μας, ενώ θέτουμε ως κορυφαία προτεραιότητα την ασφάλεια των συμπολιτών μας», πρόσθεσε ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Κατά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο της «Ολυμπίας Οδού», στην Πατρών – Πύργου, στην περιοχή Καμίνια της Αχαΐας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε για την πορεία του έργου και επιθεώρησε τις εργασίες που εκτελούνται. «Πρόκειται για ένα πολύπαθο έργο, μήκους 50 χιλιομέτρων, του οποίου η κατασκευή ξεκίνησε το 2022 και με τα σημερινά δεδομένα αναμένεται να ολοκληρωθεί στο σύνολό του στο πρώτο εξάμηνο του 2025», είπε ο Χρήστος Σταϊκούρας:

«Ήδη, έχει υλοποιηθεί πάνω από το 20%, ενώ οι ρυθμοί της εκτέλεσής του βαίνουν αυξανόμενοι. Με τον νέο αυτό οδικό άξονα μειώνεται ουσιαστικά η απόσταση Αθήνα – Πάτρα – Πύργος και το κυριότερο, ενισχύεται σημαντικά η ασφάλεια των πολιτών που διέρχονται από αυτόν. Συνεχίζουμε με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας την υλοποίηση έργων, επ΄ ωφελεία της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας».

Από την πλευρά της, η υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, ανέφερε μεταξύ άλλων στις δηλώσεις της: «Είναι ένα έργο που, πρώτα από όλα φέρνει την οδική ασφάλεια σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, την ανάπτυξη, τις επενδύσεις, βρίσκεται περίπου στο 20% της υλοποίησης του και πολύ σύντομα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Είναι ένα έργο που ολόκληρη η Δυτική Ελλάδα περίμενε για χρόνια και κάποιοι έχουν ευθύνη για αυτό.

Όμως, από το 2022, πραγματικά κατασκευάζεται. Είναι πραγματικά τα εργοτάξια. Είναι πραγματικά τα μηχανήματα. Είναι πραγματικοί οι εργαζόμενοι που δουλεύουν εδώ, γιατί κάθε τεχνικό έργο είναι πολύ σημαντικό και για τον κατασκευαστικό κλάδο. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη κάνει πράξη ένα έργο πνοής, που θα αλλάξει την εικόνα της Δυτικής Ελλάδας».

Νωρίτερα, ο Χρήστος Σταϊκούρας επιθεώρησε τις εργασίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Άκτιο – Αμβρακία, με την ολοκλήρωση του οποίου θα συνδεθεί η «Ιόνια Οδός» με την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου, διευκολύνοντας σημαντικά την πρόσβαση σε Λευκάδα, Πρέβεζα και Βόνιτσα.

Μάλιστα, με αφορμή την πρόοδο των εργασιών, ο Χρήστος Σταϊκούρας σημείωσε: «Ο χρόνος του ταξιδιού από Αθήνα προς Πρέβεζα και Λευκάδα μειώνεται κατά τουλάχιστον 45 λεπτά. Διασφαλίζουμε την επιτάχυνση των μετακινήσεων, αλλά κυρίως την οδική ασφάλεια των πολιτών. Το τελευταίο τμήμα του συνολικού έργου, μήκους 49 χιλιομέτρων, παραδίδεται στην κυκλοφορία τέλος Νοεμβρίου του 2023. Έχει ήδη ολοκληρωθεί, αρκετά νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα, η παράκαμψη της Αμφιλοχίας.

Αυτήν τη στιγμή βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στα υπόλοιπα 16 χιλιόμετρα και κατασκευάζεται το τελευταίο τμήμα Παλιάμπελα – Δρυμός. Πρόκειται για ένα έργο υποδομής που θα αναζωογονήσει σημαντικά την περιοχή, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας, αλλά κυρίως προς όφελος ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας». Σημειώνεται ότι τα δύο μεγάλα οδικά έργα υλοποιούνται με συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, αλλά και εθνικούς πόρους.

Διαβάστε ακόμη

Ισχυρό ενδιαφέρον για το Μέγαρο Μποδοσάκη στο Σύνταγμα – Τα ονόματα (pics)

Η Τουρκία δεν έκανε το «χατίρι» των αγορών – Μικρότερη η αύξηση των επιτοκίων, νέα βουτιά για τη λίρα

ΕΜΥ: Ο χάρτης της Ελλάδας με τη θερμική επιβάρυνση ανά περιοχή από τον καύσωνα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version