«Είναι προτεραιότητα για την κυβέρνηση η υλοποίηση υποδομών στη Δυτική Ελλάδα, αλλά πιστεύω ότι είναι επίσης προτεραιότητα για την τοπική κοινωνία και για την παραγωγική ανασυγκρότηση που πρέπει να γίνει και στη χώρα και περισσότερο στη Δυτική Ελλάδα.»
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε δηλώσεις που έκανε απόψε στην Πάτρα, πριν ξεκινήσει η σύσκεψη στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, για μία σειρά έργων, όπως ο φορέας διαχείρισης του φράγματος Πείρου – Παραπείρου στην Αχαΐα, τα οδικά δίκτυα και τα αντιπλημμυρικά στην «Ολυμπία» και την «Ιονία» οδό.
Όπως ανέφερε στην συνέχεια ο Χρήστος Σπίρτζης, «η Δυτική Ελλάδα είναι μία η περιοχή που έχει υποφέρει πάρα πολλά χρόνια από την έλλειψη υποδομών, ή από την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση κάποιων κρίσιμων υποδομών,» προσθέτοντας ότι «εμείς δεν είμαστε της λογικής, τού αποφασίζει η κυβέρνηση και γίνονται τα έργα, αλλά έχουμε μία πολύ στενή συνεργασία με την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με τους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης και με τους δημάρχους της περιοχής.»
Μιλώντας για τον φορέα διαχείρισης του φράγματος Πείρου – Παραπείρου, είπε ότι «πιστεύουμε πως θα βρούμε ένα κοινό τόπο και παρουσίασε την πρόταση του υπουργείου Υποδομών, η οποία περιλαμβάνει σε πρώτη φάση, την συμμετοχή του υπουργείου, της περιφέρειας και των τριών δήμων της περιοχής, δηλαδή τους δήμους Πατρέων , Δυτικής Αχαΐας και Ερυμάνθου.
Σχετικά με τις μετοχές του φορέα διαχείρισης, είπε ότι «μπορούν να μεταβιβαστούν μόνο σε δημόσιους φορείς, γιατί αυτή είναι η θέση και η δική μας και της περιφέρειας.»
Ως εκ τούτου, συνέχισε, «έχουμε να δούμε το πώς θα λειτουργεί ο φορέας και με ποιο προσωπικό, που θα δώσουν το υπουργείο, η περιφέρεια και αν μπορούν και οι δήμοι, γιατί γνωρίζουμε όλοι τα προβλήματα υποστελέχωσης που έχουν οι δήμοι.»
Πάντως, όπως πρόσθεσε, «τα τρία πρώτα χρόνια θα συνδράμει το υπουργείο Υποδομών και οικονομικά και με στελέχη και με συμβάσεις, προκειμένου να λειτουργήσει και να μπει σε μία εύρυθμη λειτουργία.» Κατόπιν, συνέχισε, «θα συμφωνήσουμε με την περιφέρεια και τους τοπικούς φορείς, για το πως θα συνεχιστεί η λειτουργία του φορέα και ποια θα είναι μετοχική σύνθεση.»
Όσον αφορά το έργο του φράγματος, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «η ολοκλήρωσή του δίνει μία οριστική λύση και στην ύδρευση, αλλά και στην άρδευση της περιοχής, καθώς και στην παροχή νερού στη βιομηχανική περιοχή.»
Μιλώντας στην συνέχεια για τα οδικά δίκτυα, είπε ότι «τώρα που ολοκληρώθηκαν οι διαγωνιστικές διαδικασίες για την εθνική οδό Πατρών – Πύργου, πρέπει να επιβεβαιώσουμε το διαγωνισμό που θα γίνει για τον δρόμο Πύργο – Καλό Νερό,» προσθέτοντας ότι «έχω και καλά νέα σχετικά με τη χρηματοδότηση των οδικών δικτύων Καλό Νερό – Τσακώνα και Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.»
Όσον αφορά τα αντιπλημμυρικά έργα στην «Ολυμπία» και την «Ιονία» οδό, ο υπουργός Υποδομών είπε ότι «είναι μία αναγκαία κοινωνική υποδομή, που έπρεπε να είχε σχεδιαστεί και υλοποιηθεί πολλά χρόνια πριν, αλλά θα υλοποιηθεί τους επόμενους μήνες.»
Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας ζήτησε την επιτάχυνση διαδικασιών για το φράγμα Πείρου – Παραπείρου, τονίζοντας ότι «είναι ένα έργο που θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων.»
Σχετικά με το έργο του τρένου, είπε ότι «το ζήτημα δεν είναι μόνο το πως θα έρθει στην Πάτρα, αλλά και το πως θα πάει μέχρι τον Πύργο την Αρχαία Ολυμπία» και στην συνέχεια έθεσε τα θέματα του οδικού δικτύου Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα και των αντιπλημμυρικών έργων στην «Ολυμπία» και στην «Ιόνια» οδό. Καταλήγοντας, υπογράμμισε ότι «οι υποδομές είναι προϋπόθεση για την ανάπτυξη,» προσθέτοντας ότι «η περιφέρεια επιμένει πως το αύριο είναι μία κοινή υπόθεση της κυβέρνησης, της περιφέρειας και τοπικών φορέων, για αυτό και είναι η ώρα για να πάρουμε κρίσιμες και ουσιαστικές αποφάσεις.»