“Τον Ιούνιο, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά, οι επιβάτες θα μπορούν να φτάνουν στο αεροδρόμιο σε 45 λεπτά”, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος συμμετείχε την Πέμπτη στο πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο ηλεκτράμαξας.
Σημειώνεται, ότι η καθυστέρηση στην μετάβαση στην ηλεκτροκινούμενη εποχή στο τμήμα ΣΚΑ –Αθήνα, δεν επέτρεπε απευθείας δρομολόγια από τον Κεντρικό Σταθμό του Πειραιά, στο αεροδρόμιο και το Κιάτο. “Τον Ιούνιο, τελειώνει η ταλαιπωρία των επιβατών και οι επιβάτες θα μπορούν να ταξιδέψουν στο αεροδρόμιο σε 45 λεπτά και σε 60 λεπτά στο Κιάτο.
”Το πέρασμα στην ηλεκτροκινούμενη εποχή, θα σημάνει φθηνότερες, ασφαλέστερες αλλά και περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις με το σιδηρόδρομο”, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών.
Ο κ. Σπίρτζης συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Νίκο Μαυραγάνη, τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ κ.κ. Χρήστο Δουκάκη και Θάνο Βούρδα, ανακοίνωσε ότι «τον Απρίλιο ο σταθμός θα είναι σε πλήρη λειτουργία και θα δοθεί στους πολίτες, στο κοινό, για να μπορούν να τον χρησιμοποιούν, και να απολαμβάνουν έναν σύγχρονο ηλεκτροκίνητο σιδηρόδρομο».
Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε ότι για έξι χρόνια το έργο ήταν κολλημένο και πρόσθετε ότι τον Ιούνιο θα είναι έτοιμο το έργο της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης μέχρι τον Πειραιά. Τα έργα θα συνεχιστούν προκειμένου να γίνει υπογειοποίηση στα Σεπόλια και να μην υπάρχουν τα προβλήματα μέσα στον αστικό ιστό. Συνεχίζεται επίσης και η σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με το σταθμό του μετρό, ως νέο έργο.
Ερωτηθείς ο υπουργός για την ηλεκτροκίνηση στον ΠΑΘΕ δήλωσε ότι στόχος είναι να ολοκληρωθεί στο τέλος του ’19 ή μέσα στο ’19. “Δίνουμε μία μάχη όμως, πολύ μεγάλα κομμάτια, όπως είναι το Αθήνα – Θεσσαλονίκη ή όπως είναι η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Αίγιο να τελειώσει πολύ νωρίτερα. Εκτιμούμε ότι το πρώτο τρίμηνο ή τους πρώτους μήνες του ’18 η Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμη και θα έχουμε ξεκινήσει και τα νέα έργα για το σιδηρόδρομο. Και για τον προαστιακό”.