search icon

Ελλάδα

Σούπερ μάρκετ: Οι καταναλωτές συγκρίνουν τιμές και ποσότητες – Αυξάνεται η ακρίβεια παρά τα πρόστιμα (vid)

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται μέρα με τη μέρα η επίσκεψη των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ

Οι καταναλωτές δεν κυνηγούν μόνο τις φθηνότερες τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αλλά και συσκευασίες όπου δεν έχουν μειωθεί οι ποσότητες των προϊόντων.

Αν και το υπουργείο Ανάπτυξης συνεχίζει να επιβάλλει τσουχτερά πρόστιμα σε εταιρείες που αισχροκερδούν, κάποιες πολυεθνικές επιμένουν στις υψηλές τιμές.

Παρά τα πρόστιμα οι εταιρείες επιμένουν στις αυξημένες τιμές

Για παράδειγμα γνωστή εταιρεία καφέ στην οποία επιβλήθηκε υψηλό πρόστιμο τον Νοέμβριο του 2023 και πωλούσε τη συσκευασία καφέ 8,71 δύο μήνες μετά όχι μόνο δεν μείωσε την τιμή, αλλά την αύξησε κιόλας. Σε άλλη συσκευασία στιγμιαίου καφέ τα 50 γραμμάρια κόστιζαν πριν 60 ημέρες 2,32 ενώ σήμερά η τιμή του αυξήθηκε κατά 22 λεπτά.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, γιαούρτι γνωστής εταιρίας 2+1 δώρο που της είχε επιβληθεί πρόστιμο πριν από 10 ημέρες για αθέμιτη κερδοφορία πωλούσε τη συσκευασία 3,42… ενώ μέρες μετά την επιβολή πρόστιμου δεν άλλαξε τίποτα στην τιμή.

Για γερά νεύρα είναι και οι τιμές στο ελαιόλαδο καθώς η ίδια συσκευασία ενός λίτρου κόστιζε:

στις 18/11 – 13,19
στις 20/11 – 14,30
στις 17/1 – 13,18
στις 18/1 15,20.

Μεγάλη είναι και η αγωνία των νέων γονιών καθώς περιμένουν πώς και πώς την αποκλιμάκωση των τιμών στο βρεφικό γάλα μετά την παρέμβαση της κυβέρνησης που θα ρίξει τις τιμές από 10 έως και 20% καθώς σήμερα κοστίζουν έως και 26 ευρώ τα 800 γραμμάρια.

Διαβάστε ακόμα

Οι τάσεις της διακόσμησης που «σαρώνουν» στο TikTok

Ποιο ζώο θυσιάζει τον ύπνο -και τον εαυτό του- για το σεξ

Βουτιά για τη μετοχή της BNP Paribas – Mείωσε τους στόχους για το 2025

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version