Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις σχετικά με τα όσα διαδραματίστηκαν την 28η Φεβρουαρίου στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη, καθώς νέα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας σκιαγραφούν αφενός την επαγγελματική συμπεριφορά του Σταθμάρχη Λάρισας και αφετέρου την υπηρεσιακή ανεπάρκειά του, η οποία είχε, από ότι φαίνεται, γίνει αφορμή εγρήγορσης και συναγερμού μεταξύ των διερχόμενων μηχανοδηγών από το Σταθμό της Λάρισας.
Ραγδαίες δικαστικές εξελίξεις
Πλην, ωστόσο, του Σταθμάρχη Λάρισας, που έχει κριθεί προφυλακιστέος, κοντά στην ώρα απόδοσης των ευθυνών βρίσκονται οι δικαστικές Αρχές και για άλλα εμπλεκόμενα πρόσωπα, με τις εξελίξεις τις επόμενες ώρες να προμηνύονται ραγδαίες, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές. Στο πλαίσιο αυτό, αντιμέτωπα με τη Δικαιοσύνη αναμένεται να βρεθούν και άλλα στελέχη του ΟΣΕ, καθώς είναι θέμα χρόνου πλέον η άσκηση νέων ποινικών διώξεων, πέραν αυτής που έχει ασκηθεί στην περίπτωση του προφυλακισμένου Σταθμάρχη Λάρισας για ανθρωποκτονία από αμέλεια και πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια κατά συρροή και διατάραξη ασφαλείας συγκοινωνιών.
Κομβικό σημείο για την περαιτέρω απόδοση των ευθυνών συνιστά η έκδοση των πορισμάτων των δύο δικαστικών πραγματογνωμόνων, οι οποίοι έχουν οριστεί από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας, Απόστολο Τζαμαλή. Σημειωτέον ότι χθες το απόγευμα οι δύο δικαστικοί πραγματογνώμονες μετείχαν σε σύσκεψη, προκειμένου να ενημερώσουν προφορικά τους δικαστικούς λειτουργούς που έχουν επιληφθεί της υπόθεσης, στη Λάρισα. Καθώς εκτιμάται, τα πορίσματα των δύο εμπειρογνωμόνων θα ξεκλειδώσουν την πορεία των δικαστικών ερευνών, αφού αναμένεται να ενσωματώσουν στοιχεία για τα αίτια και το χρονικό της τραγωδίας, υποδεικνύοντας παράλληλα τους πραγματικούς υπαίτιους του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.
Παράλληλα με τα πορίσματα, συνέχεια -ακόμη και σήμερα- αναμένεται να δοθεί στις διώξεις όσων υπηρεσιακών φέρεται να εμπλέκονται στην πολύκροτη υπόθεση, με τις έρευνες να επικεντρώνονται στην περίπτωση του Επιθεωρητή του ΟΣΕ, ο οποίος είχε την ευθύνη του ορισμού των βαρδιών για τους Σταθμάρχες, στο Σταθμαρχείο της Λάρισας. Κοντά στον Επιθεωρητή, ερευνάται ακόμη ο ρόλος του απογευματινού Σταθμάρχη, ο οποίος αν και θα είχε υπηρεσία μέχρι τις έντεκα το βράδυ, εντούτοις αποχώρησε νωρίτερα από το πόστο του.
Διαβάστε περισσότερα: protothema.gr