Τέτοιου είδους εκφράσεις σύντομα θα ξεχαστούν και θα μπουν στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.
Ο ηλεκτρισμός είναι εδώ και εξαπλώνεται ταχύτατα πρώτα στα αυτοκίνητα και μετά στα δίτροχα.
Η SEAT γνωρίζοντας πολύ καλά από ηλεκτροκίνηση αυτοκίνητων απλώνεται και στον κόσμο των δυο τροχών χαρίζοντας τεχνογνωσία και ευκολία σε ένα σκούτερ που ακόμα και μεγάλες βιομηχανίες μοτοσυκλετών δεν μας έχουν συνηθίσει να βλέπουμε.
Τι καλύτερο λοιπόν από ένα σκούτερ που δεν χρειάζεται συντήρηση, δεν θέλει μπουζί, αλλαγή ιμάντα και γενικά δεν θέλει τίποτα παρά μόνο ρεύμα, ακριβώς όπως ένα κινητό τηλέφωνο.
Συνήθως το μειονέκτημα για κάθε τι ηλεκτροκίνητο είναι η αυτονομία του και η τιμή του. Το δεύτερο ισχύει και για το ΜΟ, αφού τα 6.890€ που κοστίζει είναι κάπως αρκετά ακόμα και αν επιδοτείται με €800 μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Από την άλλη πλευρά η Seat υποστηρίζει ότι είναι το μόνο ηλεκτρικό σκούτερ με αυτονομία και επιδόσεις αντίστοιχες ενός βενζινοκίνητου 125.
Από πλευράς αυτονομίας, το Μο δείχνει να έχει βρει μία πολύ πρακτική λύση με την μπαταρία να αποσπάται και να μεταφέρεται σε τροχήλατο τρέιλερ, ώστε να μπορεί κάποιος να τη φορτίσει ακόμη και στη δουλειά του δίπλα από το γραφείο του χωρίς να ψάχνει για θέση φόρτισης ή μπαλαντέζες.
Η αποσπωμένη μπαταρία είναι πάνω σε τροχούς και ζυγίζει 40 κιλά, δηλαδή έχει το 1/3 των 150 κιλών του συνολικού βάρους του σκούτερ.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto