search icon

Ελλάδα

«Ψηφιακός βοηθός»: Σε ρυθμό… πυροβόλου οι ερωτήσεις των πολιτών – Ξεπέρασαν τις 4.000

Το νέο ψηφιακό εργαλείο με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης πραγματοποιεί την αναζήτηση της κατάλληλης υπηρεσίας μετξύ των 1.610 υπηρεσιών του gov.gr και των 3.270 διοικητικών διαδικασιών του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS» - Πώς αλλάζει την καθημερινότητα των πολιτών ο ψηφιακός βοηθός

Μεγάλη αποδεικνύεται η ανταπόκριση του κοινού στο νέο ψηφιακό εργαλείο που παρουσίασε σήμερα η ηγεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στον πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου και στη συνέχεια στους διαπιστευμένους συντάκτες του Υπουργείου. Ο λόγος για τον ψηφιακό βοηθό που είναι και η πρώτη μεγάλης κλίμακας εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) για το ελληνικό Δημόσιο.

Ήδη, στο διάστημα των 2,5 ωρών που «ανέβηκε» το mAigov δέχντηκε περίπου 4.000 ερωτήσεις. Υπενθυμίζεται ότι ο ψηφιακός βοηθός θα αναζητά όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και θα καθοδηγεί τον πολίτη, δίνοντας συνδυαστικές απαντήσεις σε απλά, αλλά και πιο σύνθετα ερωτήματα.

Με την είσοδο της ΑΙ στο gov.gr ο πολίτης ή η επιχείρηση δεν θα χρειάζεται να ψάχνει τις υπηρεσίες του gov και τις διαδικασίες του «Μίτος». Θα αρκεί μια γραπτή ερώτηση -ακόμα και μια εκφώνηση.

Σημειώνεται ότι στόχος του προγράμματος που παρουσιάστηκε σήμερα είναι αφενός να συμβάλλει στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης και αφετέρου να διασφαλίσει ότι σε μια εποχή καταιγιστικών αλλαγών, το Δημόσιο θα μπορεί να συμβαδίζει με τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.

Στην πράξη, οι πολίτες μπορούν να συνομιλήσουν με τον «Ψηφιακό Βοηθό» τόσο από το κινητό τους τηλέφωνο, όσο και από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή. Υποβάλλουν το ερώτημά τους σε φυσική γλώσσα, γραπτά ή φωνητικά, ώστε ο «Ψηφιακός Βοηθός» να τους βοηθήσει να εντοπίσουν με τρόπο απλό και φιλικό την υπηρεσία που ψάχνουν, ενώ στο τέλος της «συνομιλίας» έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την εφαρμογή. Η αναζήτηση πραγματοποιείται στις -έως σήμερα- 1610 υπηρεσίες του gov.gr και τις 3270 διοικητικές διαδικασίες του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS».

Επισημαίνεται ότι το μοντέλο έχει συλλογιστική και απαντάει με βάση τα στοιχεία που καταχωρούνται. Λαμβάνει υπόψη την αρχική ερώτηση και διατηρεί στη μνήμη του τη συνομιλία κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη εμπειρία για κάθε χρήστη.

Διαβάστε ακόμη 

Vodafone-Public: Τι περιλαμβάνει η στρατηγική συμφωνία των δύο Ομίλων – Οι συνέργειες και τα επόμενα βήματα (pics) (upd)

Μυτιληναίος: Κολλημένα τα περισσότερα από τα 15 δισ. των έργων, να ανοίξουν οι προσφορές για τον ΒΟΑΚ

Fitch Ratings: Το νέο έτος θα είναι πιο δύσκολο από το 2023 – Επιβράδυνση στην οικονομία αλλά όχι ύφεση (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version