search icon

Ελλάδα

Πιερρακάκης: Καταλυτική στην παιδεία η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης 

«Καλούμαστε να αξιοποιήσουμε τη δυναμική της Τεχνητής Νοημοσύνης για το καλό της κοινωνίας, παραμένοντας σε εγρήγορση απέναντι στους κινδύνους της», δήλωσε ο υπ. Παιδείας, ως προεδρεύων της συνόδου του Global Strategy Group του OECD (ΟΟΣΑ)

Με προεδρεύουσα την Ελλάδα από κοινού με τον Καναδά, έλαβε χώρα στο Παρίσι η διήμερη Σύνοδος του Global Strategy Group του OECD (ΟΟΣΑ), στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι από 50 κράτη. Κεντρικό θέμα συζήτησης, η Τεχνητή Νοημοσύνη. Ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, ως προεδρεύων, δήλωσε, μεταξύ άλλων, πως η επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην παιδεία είναι καταλυτική.

«Καλούμαστε να αξιοποιήσουμε τη δυναμική της Τεχνητής Νοημοσύνης για το καλό της κοινωνίας, παραμένοντας σε εγρήγορση απέναντι στους κινδύνους της», δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης ως προεδρεύων της συνόδου του Global Strategy Group του OECD (ΟΟΣΑ), μετά το κλείσιμο των διήμερων εργασιών.

Σημειώνεται, ότι την προεδρία της Συνόδου έχει για τρίτη φορά η Ελλάδα – και φέτος από κοινού με τον Καναδά. «Συζητήσαμε με εκπροσώπους από 50 κράτη για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο κατώφλι μιας εποχής που δεν καθορίζεται τόσο από τους περιορισμούς του παρελθόντος όσο από τις δυνατότητες του μέλλοντος», τοποθετήθηκε ο ίδιος.

Όπως πρόσθεσε δε, οφείλουν να πάρουν θέση οι ειδικοί της ηθικής φιλοσοφίας: «Για την κατανόηση αυτής της νέας πραγματικότητας απαιτείται διεπιστημονικότητα. Δίπλα στους μηχανικούς λογισμικού πρέπει να πάρουν θέση ειδικοί στην ηθική φιλοσοφία, στη ρυθμιστική πολιτική, στη νομική επιστήμη».

Στις προοπτικές που ανοίγονται μέσα από την έλευση της Τ.Ν., ο υπουργός είπε: «Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι μια τεράστια ευκαιρία, την οποία οφείλουμε να προσεγγίσουμε τόσο με φιλοδοξία όσο και με προσοχή». Επεσήμανε, ωστόσο, στη συνέχεια ότι πρέπει να αποφύγουμε τον εφησυχασμό, καθώς ελλοχεύουν κίνδυνοι: «Καλούμαστε να αξιοποιήσουμε τη δυναμική της για το καλό της κοινωνίας, παραμένοντας σε εγρήγορση απέναντι στους κινδύνους της».

Όσο για την καθοριστική σημασία που έχει η Τ.Ν. στην παιδεία, ο κ.Πιερρρακάκης σημείωσε: «Η επίδραση ειδικά στον χώρο της παιδείας είναι ήδη καταλυτική, με εργαλεία προσωποποιημένης μάθησης να έχουν ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσονται και να χρησιμοποιούνται διεθνώς. Η έμφαση, που πρέπει να δοθεί στην έρευνα και την καινοτομία για την περαιτέρω ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι αυτονόητη».

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr

Exit mobile version