Αντικατάσταση του γνωστού σε όλους διαγωνίσματος με μία εργασία ή ομαδική παρουσίαση μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί από την ερχόμενη χρονιά με βάση το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το Νέο Σχολείο που συζητήθηκε σήμερα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή.
Μεγαλύτερη αυτονομία στις σχολικές μονάδες με τους εκπαιδευτικούς να μπορούν να αξιολογούν τους μαθητές όχι μόνο μέσω τεστ, αλλά και με εργασίες, οι Σύλλογοι διδασκόντων θα έχουν τη δυνατότητα να αποφασίζουν μέρος του αναλυτικού τους προγράμματος και αντικατάσταση του γνωστού σε όλους διαγωνίσματος με μία εργασία ή ομαδική παρουσίαση μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί από την ερχόμενη χρονιά με βάση το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το Νέο Σχολείο.
Στο νομοσχέδιο προβλέπεται ότι ι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να επιλέγουν τη μορφή των δοκιμασιών αξιολόγησης κατά τη διάρκεια των τετραμήνων. Προβλέπεται μία υποχρεωτική τετραμηνιαία δοκιμασία αξιολόγησης σε κάθε μάθημα, αλλά ο κάθε εκπαιδευτικός θα μπορεί να επιλέξει τη μορφή της, δηλαδή αν αυτή η αξιολόγηση θα γίνεται με ωριαίο διαγώνισμα, με κάποια συνθετική ή διαθεματική εργασία, με ομαδική εργασία.
Διαβάστε περισσότερα: protothema.gr
Διαβάστε ακόμη:
Τι αλλάζει στην κτηματογράφηση και πώς επιταχύνονται οι διαδικασίες
Ρέτσος: «Για πρώτη φορά προβλέψεις για τα τουριστικά έσοδα δεν μπορούν να γίνουν»
Ο μυθικός Αντετοκούνμπο «σήκωσε» το NBA – Μιλγουόκι Μπακς-Φοίνιξ Σανς 105-98