Πάνω από 17.000 ευρώ γλιτώνει το ελληνικό Δημόσιο από την ετήσια συντήρηση του κάθε ενός λεωφορείου που χρησιμοποιεί μέσω Leasing σε σχέση με τα οχήματα που ανήκουν στην ΟΣΥ.
Μάλιστα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκαθάρισε ότι το κόστος συντήρησης ενός λεωφορείου leasing κυμαίνεται στα 8.000 ευρώ ετησίως, την ίδια στιγμή που για ένα τυπικό όχημα της ΟΣΥ φθάνει τα 25.200 ευρώ!
Παράλληλα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι μόνο με τη μέθοδο του leasing θα μπορούσαν να αυξήσουν τα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας και ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τον ιδιωτικό τομέα σήμερα υπάρχουν διαθέσιμα στους δρόμους επιπλέον 293 λεωφορεία.
Επίσης εν μέσω πανδημίας, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επέλεξε λύσεις που μπορούσαν να αποδώσουν άμεσα αποτελέσματα. Άλλωστε διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έχει ήδη προκηρυχθεί, όμως εξ ορισμού είναι πολύ πιο χρονοβόρος, ενώ – ούτως ή άλλως – δεν υπήρχαν διαθέσιμα νέα λεωφορεία στην αγορά.
Η μέθοδος του leasing είναι διεθνώς αποδεκτό ότι είναι η πλέον συμφέρουσα οικονομικά, αφού στο κόστος της συμπεριλαμβάνεται και το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων συντήρησης. Συγκεκριμένα, το κόστος συντήρησης ενός λεωφορείου leasing κυμαίνεται στα 8.000 ευρώ ετησίως, την ίδια στιγμή που για ένα τυπικό όχημα της ΟΣΥ φθάνει τα 25.200 ευρώ.
Συνεπώς, στα 293 λεωφορεία η εξοικονόμηση μόνο από τη συντήρηση είναι μεγαλύτερη από 5 εκατομμύρια ευρώ και στην τριετία το ελληνικό Δημόσιο εξοικονομεί πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto