Σε λειτουργία έχει τεθεί η νέα πλατφόρμα για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας για το Κτηματολόγιο, βάζοντας τέλος στις χειρόγραφες λίστες, την πολύωρη αναμονή και τους διακινητές εισιτηρίων.
Σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο, η νέα πλατφόρμα είναι πλέον ο μοναδικός τρόπος εξυπηρέτησης των πολιτών για τις συναλλαγές τους με τα Κτηματολογικά Γραφεία που τη διαθέτουν.
Οι πολίτες θα λαμβάνουν στο κινητό τους τον αριθμό προτεραιότητας και μέσω της πλατφόρμας θα μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη της αναμονής οποιαδήποτε στιγμή, προκειμένου να προγραμματίσουν την παρουσία τους στην υπηρεσία.
Η πρόσβαση στην υπηρεσία γίνεται μέσω του ktimatologio.gov.gr, επιλέγοντας «Έκδοση αριθμού προτεραιότητας για εξυπηρέτηση σε ΚΓ», με τη χρήση των κωδικών taxisnet.
Οι υπηρεσίες για τις οποίες θα απαιτείται η έκδοση του αριθμού προτεραιότητας από τους προσερχόμενους στο Κτηματολογικό Γραφείο είναι οι εξής:
Κατηγορία Α: Υποβολή αιτήσεων για καταχώριση εγγραπτέων πράξεων και χορήγηση πιστοποιητικών και αντιγράφων που δεν εκδίδονται ηλεκτρονικά.
Κατηγορία Β: Παραλαβή πιστοποιητικών, αποσπασμάτων και αντιγράφων.
Κατηγορία Γ: Ενεχυροφυλακείο. Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει την κατάθεση αιτήσεων για εγγραφή συμβάσεων ενεχύρου του ν.2844/2000, καθώς και την έκδοση και χορήγηση αντιγράφων σύμβασης ή παραρτημάτων αυτής.
Τι πρέπει να γνωρίζετε
1. Η λήψη αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας αρχικά θα ισχύει για το Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών (με έδρα την Αθήνα), και σταδιακά θα ενταχθούν τα Κτηματολογικά Γραφεία Αττικής (με έδρα το Κορωπί) και Πειραιώς και Νήσων (με έδρα τον Πειραιά).
2. Η δυνατότητα έκδοσης αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας θα δίνεται, για την επόμενη ημέρα, από τις 15:00 της προηγούμενης ημέρας έως τις 11:30 της ίδιας ημέρας.
3. Κάθε πολίτης / επαγγελματίας που προσέρχεται για την εξυπηρέτησή του στο Κτηματολογικό Γραφείο θα πρέπει να έχει εκδώσει ηλεκτρονικά αριθμό προτεραιότητας, είτε ενεργεί αυτοπροσώπως για δική του υπόθεση, είτε έχει ιδιότητα εξουσιοδοτημένου προσώπου για να ενεργήσει για λογαριασμό άλλου προσώπου που του έχει δώσει σχετική εξουσιοδότηση.
4. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ενεργών αριθμών προτεραιοτήτων ανά πολίτη – ΑΦΜ για κάθε Κτηματολογικό Γραφείο είναι 4 την εργάσιμη ημέρα.
5. Πολίτες που προσέρχονται με αριθμούς προτεραιότητας που δεν είναι ενεργοί ή οι οποίοι δεν έχουν εκδοθεί στα δικά τους στοιχεία, δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν.
6. Το πρόσωπο που έχει εκδώσει αριθμό προτεραιότητας, κατά την έλευσή του στα Κτηματολογικά Γραφεία θα πρέπει να προσκομίζει τα απαραίτητα έγγραφα ταυτοπροσωπίας, εξουσιοδότηση εάν ενεργεί για λογαριασμό κάποιου άλλου, καθώς και τον αριθμό προτεραιότητας.
7. Κάθε πολίτης που έχει εκδώσει αριθμό προτεραιότητας και δεν σκοπεύει να προσέλθει στο Κτηματολογικό Γραφείο, οφείλει να τον ακυρώσει εγκαίρως.
Διαβάστε ακόμη
Πακέτο μέτρων με στοχευμένες παρεμβάσεις από τη ΔΕΘ: Αυξήσεις 3,5% στις συντάξεις από το 2024
Στέλιος Χατζηιωάννου: «Πάει καλά η ελληνική οικονομία – Είμαι αισιόδοξος»
Η ΔΕΘ, οι αστυνομικοί των VIP, οι… σφαγμένοι, η βουτιά της αγοράς και το βραχυκύκλωμα του καζίνο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ